2025-01-28, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope2020
Ett konto på Instagram, som oftast sitter på rätt info menar att Foxtrot ligger bakom mordet.
Vad heter kontot?
Citera
2025-01-28, 21:10
Medlem
KulStyvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer
Tråden startad 18.39 så gissar att det skedde runt 18.30
Stämmer bra.
Citera
2025-01-28, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfect10
Vad spelar det för roll att det är nära till polisstationen?
Det funkar inte så att alla poliser sitter där och vaktar genom fönstret eller kommer springandes ut genom dörren med oknäppt gylf och munkglasyr på överläppen.

Det är sant och relevant. Men hur fan kunde misstänkt gärningsman tas på uppgång till plattform? Då pratar vi om 20 sekunder springandes avstånd. Knappast så att en snut bara stod där, och knappast så att en skytt varit halt.

Jag gissar att snuten tagit random fel person, som de tycker passar ett mönster.
Citera
2025-01-28, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Vad heter kontot?

Chihablilja_reall
Citera
2025-01-28, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lian.Vendl
Det stämmer säkert bra! Tar väl 2-3 min att gå? Inte gått den sträckan många gånger men har rört mig där en hel del.
Känns som FAFO att skjuta så nära polisstationen, man måste ha en jävligt bra escape plan!
Det är soldater som inte bryr sig om morgondagen. Riskerna att bli dödade eller gripna accepterar dem.
Citera
2025-01-28, 21:16
Medlem
EggBoxJuans avatar
Någon som såg om polisen sprang dit från deras station eller om de körde bil runt hela centralstationen?
Citera
2025-01-28, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lian.Vendl
Det stämmer säkert bra! Tar väl 2-3 min att gå? Inte gått den sträckan många gånger men har rört mig där en hel del.
Känns som FAFO att skjuta så nära polisstationen, man måste ha en jävligt bra escape plan!

Polisstationen är bokstavligt talat på andra sidan husen typ från västra stationstorget. Från utfarten där polisbilarna kör ut tar det inte många sekunder till torget! Kunde inte ha valt ett sämre ställe
Citera
2025-01-28, 21:18
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope2020
Ett konto på Instagram, som oftast sitter på rätt info menar att Foxtrot ligger bakom mordet.

Citat:
Ursprungligen postat av SandroDenSure
Det är sant och relevant. Men hur fan kunde misstänkt gärningsman tas på uppgång till plattform? Då pratar vi om 20 sekunder springandes avstånd. Knappast så att en snut bara stod där, och knappast så att en skytt varit halt.

Jag gissar att snuten tagit random fel person, som de tycker passar ett mönster.

Det är barn som utför dessa dåd. De får 100k sedan skiiter de i vart man begår gärningen. De har inget vett i huvudet.

Lider med dessa barn att de förstör sina liv såpass unga.
Citera
2025-01-28, 21:18
Medlem
Migerationsverkets avatar
2 tim senare och ingen vet fortf vem BO är… bara spekulationer
Citera
2025-01-28, 21:19
Medlem
BO är en snubbe som heter Dido från Malmö. Han har bytt namn då han var involverad i en tidigare skjutning
Citera
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-sag-gripandet

Bild på gripandet.
Citera
Medlem
slowattacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnGoffe
Man kan Schemalägga uppladdningar så ingen garanti. Om det är BigDrippa så blir det lugnare på KG ett tag.

Vad är detta för en figur? Rappare eller? Märks att man är gammal när den enda lokala man känner till är Timbuktu.

Säkert nån jävel från Malmö (MGM) som råkat ta tåget till Lund. Sluta ta hit skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in