• 1
  • 2
2025-02-07, 11:36
Medlem
Min fru hade ett par utländska studiekamrater på besök.

En kväll gick vi ut och fram lite vin. Efter ett tag tog hon fram mobilen och visade bilder på mig naken och bunden.

Det var riktigt förnedrande. Jag blir så jäklar låt bara av att tänka på det.
Citera
2025-02-08, 09:24
Medlem
Har du spolat honom i toan?
Citera
2025-02-09, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FouxDuFafa
Hjälp! Jag behöver tips/inspiration till vad jag ska utsätta min manliga sub för. Han är oftast den som kommer med förslag på vad vi ska göra eftersom han är den med mest erfarenhet inom området.

Jag vill bli bättre på min roll som dominant och vill därför gärna ha egna idéer men känner mig så fantasilös! Vill att det ska bli kul och spännande och då får jag bara hjärnsläpp...

Han tänder mer på förnedring än smärta.
Snoppburen är populär och uppskattad, vi har nyligen köpt in en analplugg med vibrator som jag kan styra via min telefon.

Önskar tips på både saker man kan göra under en längre session, där buren sitter på under flera dagar, och under själva sexet.

Om du vill utsätta din sub för förnedrande saker mer än smärta sätter ju bara fantasin gränsen. Att ha en stående regel att varje gång ni ses (tex när du eller han kommer hem från jobbet) så skall han, utan tillsägelse, ner på alla fyra och kyssa dina fötter är ju en självklarhet.
Min Fru brukar gå med mig i koppel. Jag är naken och har kukbur och ibland humbler samt en analplugg i metall med ett rosa hjärta på delen som sticker ut. Just det rosa lilla hjärtat gör det extra förnedrande eftersom det är så extremt omanligt det kan bli. Givetvis knullar Hon mig i stjärten när Hon känner för det, vilket kan vara ganska ofta periodvis.
Smisk får man räkna med, ibland liggandes över Hennes knä och ibland får jag dra ner byxorna, ge Henne mitt bälte och böja mig framåt så att Hon kan göra min stjärt rejält randig 😢
Det nya är att Hon har börjat prata om att ta förnedringen till en ny nivå. Min Fru funderar på att bjuda in 3 vänninor som får titta på och se hur Hon håller pli på mig. Jag tycker det känns olustigt men det är inte upp till mig att bestämma.
Citera
2025-02-10, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knickedick108
Om du vill utsätta din sub för förnedrande saker mer än smärta sätter ju bara fantasin gränsen. Att ha en stående regel att varje gång ni ses (tex när du eller han kommer hem från jobbet) så skall han, utan tillsägelse, ner på alla fyra och kyssa dina fötter är ju en självklarhet.
Min Fru brukar gå med mig i koppel. Jag är naken och har kukbur och ibland humbler samt en analplugg i metall med ett rosa hjärta på delen som sticker ut. Just det rosa lilla hjärtat gör det extra förnedrande eftersom det är så extremt omanligt det kan bli. Givetvis knullar Hon mig i stjärten när Hon känner för det, vilket kan vara ganska ofta periodvis.
Smisk får man räkna med, ibland liggandes över Hennes knä och ibland får jag dra ner byxorna, ge Henne mitt bälte och böja mig framåt så att Hon kan göra min stjärt rejält randig 😢
Det nya är att Hon har börjat prata om att ta förnedringen till en ny nivå. Min Fru funderar på att bjuda in 3 vänninor som får titta på och se hur Hon håller pli på mig. Jag tycker det känns olustigt men det är inte upp till mig att bestämma.

Det låter underbart. Jag önskar att min fru knullade mig i stjärten, med vi får inte till det. Det gör för ont.

Hon brukar knulla mig i munnen när min vänstra hand är handklovad till elementet. Ganska brutalt. Det är förnedrande när saliven rinner över mig.

Hon tvingar mig också att runka och smeta sperman i ansiktet. Sen får jag sitta där naken på knä ett bra tag.

Hittills har ingen tittat på, men hon har visat bilder på mig naken och bunden för några av hennes vänner när jag var med.

Vi har pratat om offentlig förnedring, men vi har inga bra idéer.
Citera
2025-02-13, 00:29
Medlem
Brukar du ge din manlig sub beröm? Tror är viktigare än man tror i långa loppet
Behöver nödvändigtvis inte vara tillåta honom runka till utlösning typ en gång i månaden men nån form av positiv feedback gör han till en bättre sub
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in