2025-01-27, 20:25
Avslutad
Hej,
Jag och min flickvän ligger med varandra ganska ofta. Vi båda har väldigt högt sex driv och har svårt att hålla oss från varandra (särskilt när vi båda jobbar hemifrån) och det blir ofta flera gånger om dagen som vi har ”hårt sex”.

Det låter underbart, men vi båda får ju skavsår och ont efter cirka 3 dagar och måste sedan ”vila” våra könsorgan i minst en vecka sedan för att sedan börja om…..

Någon som har tips eller varit med om samma? Är det för att vi struntar i glidmedel? Eller vänjer sig könsorganen efter ett tag?
Citera
2025-01-27, 20:29
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Hur gör flickorna på billiga bordeller?
Dom kan ju ha 10 män om dagen.
Citera
2025-01-27, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrdevilface
Hej,
Jag och min flickvän ligger med varandra ganska ofta. Vi båda har väldigt högt sex driv och har svårt att hålla oss från varandra (särskilt när vi båda jobbar hemifrån) och det blir ofta flera gånger om dagen som vi har ”hårt sex”.

Det låter underbart, men vi båda får ju skavsår och ont efter cirka 3 dagar och måste sedan ”vila” våra könsorgan i minst en vecka sedan för att sedan börja om…..

Någon som har tips eller varit med om samma? Är det för att vi struntar i glidmedel? Eller vänjer sig könsorganen efter ett tag?

Använd rikligt med glidmedel och variera vad ni håller på med.
Citera
2025-01-27, 20:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Personskyddet
Använd rikligt med glidmedel och variera vad ni håller på med.

Vad menar du med variera? Att köra typ bara oral ibland?
Citera
2025-01-27, 20:32
Medlem
Citat:
Vad menar du med variera? Att köra typ bara oral ibland?

Tex eller använda händerna.
Citera
2025-01-27, 20:44
Medlem
Hobbybondes avatar

Relationer och samlevnad -> Erotik och Sexualitet

/Mod
Citera
2025-01-28, 00:55
Avstängd
Citat:
Hej,

Låter lite märkligt med skavsår, oftast blir man lite öm, men det är i princip borta över natten.
Har haft två som var nymfer, sex sex, sex var dag, spelar ingen roll om det är röda veckan.

Man går ut på stan, tar en kaffe på cafe, så börjar dom trycka ner handen innanför brallorna, ändå hade man sex innan vi gick hemifrån, har upptäckt att detta beroende aldrig mattas av, tillslut lessnar man själv på ligga, ligga, ligga hela tiden, första månader riktigt kul o trevligt men efter flera månader trubbas man själv av, man känner nu får det börja räcka med sex, man vill sätta en gräns max 3-4 ggr i veckan och inte 20 ggr för att fortsätta nästa vecka i samma tempo.

Men ballen vänjer sig, du blir bara öm första tiden sedan blir den byggd för allt körande.
Tänkte när jag träffade den andra nymfen, nu ska jag inte ge mig, den här gången ska jag vinna, det får bli hon som ber om mindre med sex men efter ett halvår var det bara konstatera hon vann på teknisk knockout, vara bara o inse jag var besegrad ännu en gång.
Citera
2025-01-28, 12:08
Medlem
Citat:
Hej,

Hitta på andra saker, extremt mycket sex kan vara ett tecken på att förhållandet är dysfunktionellt så att man kompenserar upp med det.
Citera
2025-01-28, 14:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
Låter lite märkligt med skavsår, oftast blir man lite öm, men det är i princip borta över natten.
Har haft två som var nymfer, sex sex, sex var dag, spelar ingen roll om det är röda veckan.

Man går ut på stan, tar en kaffe på cafe, så börjar dom trycka ner handen innanför brallorna, ändå hade man sex innan vi gick hemifrån, har upptäckt att detta beroende aldrig mattas av, tillslut lessnar man själv på ligga, ligga, ligga hela tiden, första månader riktigt kul o trevligt men efter flera månader trubbas man själv av, man känner nu får det börja räcka med sex, man vill sätta en gräns max 3-4 ggr i veckan och inte 20 ggr för att fortsätta nästa vecka i samma tempo.

Men ballen vänjer sig, du blir bara öm första tiden sedan blir den byggd för allt körande.
Tänkte när jag träffade den andra nymfen, nu ska jag inte ge mig, den här gången ska jag vinna, det får bli hon som ber om mindre med sex men efter ett halvår var det bara konstatera hon vann på teknisk knockout, vara bara o inse jag var besegrad ännu en gång.

Hur lång tid tog det innan den vande sig?
Citera
2025-01-28, 15:15
Medlem
SmegmaFris avatar
Hur länge har ni varit tillsammans?
Nykärheten brukar lägga sig.
Citera
2025-01-28, 17:50
Avstängd
Citat:
Hur lång tid tog det innan den vande sig?
Första hade spiral, var mot tråden som satt i spiralen som gav rispor, hon fixa sedan till den och allt blev bättre även om man kände av den ibland. kom o gick första månaderna, man blev öm, fick ta en timeout en två dag för att läka, sedan resterande månader var den härdad.

Den andra var blötare i sig, en squirting tjej, med en sådan är friktionen låg tror inte jag blev öm med henne, man fick snarare jobba hårdare själv för att känna något.
Citera
2025-01-28, 18:08
Medlem
Citat:
Hej,

Hahaha been there

Ärligt talat ni måste ta det lite lugnt, spelar ingen roll om ni har glid... Och då kan jag köra på ordentligt men höftrörelser utan dess like :P Ne, skämt åsido... Ni måste ta det lite lugnt, det är inte ovanligt att få skavsår om man knullar på ordentligt och ofta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in