Citat:
Ursprungligen postat av
BalkanBurek
Haha ja då är det väl som du säger, smaken är som baken. Önskar att jag kunde tänka som dig för då kunde jag köra runt på min KTM 500 EXC-F och tycka att den är lika snygg som min MT07a. KTMan är sjukt mycket roligare att köra men inte precis någon ögonsten i min mening.
Är du bara en poser som har mc för att den ska se bra ut? Jag åker mc för att det är kul, utseendet spelar roll men absolut inte så jag väljer att åka en tråkigare hoj för att den ser bättre ut. Sånt är för HD-åkare, vi andra som åker för att det är kul ska inte vara som dom, ta ut din KTM och ha roligt istället för att stå och titta på yamahan.
Och jag vidhåller att Triumph Rocket 3 R är den sexigaste hojen, dessutom kul att köra så länge man inte kör på cykelbanor eller i trapphus då den kan uppfattas som en aning stor och otymplig. Nakna muskelhojar har alltid varit min tekopp men de flesta nyare har så förbålt fula strålkastare och småkåpor. Offroadhojar har sin charm, jag gillar de nya transalp och tenere, även bmw f-modeller, de ser smäckra och fina ut, men en offroad får inte vara för stor och "påklädd".