Citat:
Ursprungligen postat av
DoNotGetItTwisted
Jag tror att lögnen är att personen som påstår sig inte känna vare sig Nicci med familj och VL. Konstigt att då med 100% säkerhet påstå massa saker om man inte har inside information. Att veta hur N och VL känner och tänker, verkligen!?
Personen spyr galla på A och anser att fula ord är värre än manipulera och ljuga för att få som man vill. Precis som N och J så vill de insinuera att A inte ville ha barnet oavsett vad han säger och inte fattat att orden var inte riktat mot barnet utan Niccis felaktiga anklagelser.
Ungefär så höll en annan person på i den förra tråden🤐man behöver inte vara Einstein för att se det. Jag undvek att svara denna narc.person och nu i ny skepnad försöker göra så mot mig, måste ha gjort ont på dens ego😉ni som vet ni vet.
Eller så jobbar personen på soc och på så vis har full insyn och gör tjänstefel om det uppdagas.
Jag tror personligen på det första och finns känningar hos soc och förstår hur de jobbar. För mig pekar det åt ett håll, gjort sedan start och jag har försökt att inte döma, men igår blev det tydligt för mig. Detta är vad jag TROR och UPPLEVER.
Precis det har jag trott länge , och jag sett att andra mer än du har trott det .
Ser oxå att några återkommande konton som blivit avstängda bla för dom trott att det kan vara nån i fam . Man har då riktat sitt fokus på att personen/erna har flera konton för att avleda kanske vissa saker som skrivs el för att man kanske kastar sten i glashus just om olika konton vad vet jag 🤔🤫
Har också ställt mig den frågan hur en person kan vara så insatt i Precis allt . Från vad som hänt ända från förlossningen fram tills nu . Och vet exakt i detalj vad N el J har sagt och nu även VL
Precis likt fam så hakar man upp sig på ordet " Horunge " aborten och barna frågan.
En slump tror knappast det 🫣
Och det som blev stora avslöjandet för min del i går var när man påstår att A ej har advokat eller när man skrev om soc nä det behövs inte Einstein för att lista ut el se detta .
Och jag delar din upplevelse kring det sorgligt men sant att man går under en täckmantel för att även svart måla Andreas här . Men tyvärr går man bet på det då målgruppen i tråden är äldre och mer erfaren och köper inte deras jäkla skitsnack och lögner