2025-01-24, 17:26
Avstängd
spookes avatar
Originalartikeln (avpublicerad): https://nordfront.se/kand-gangsterrappare-jag-gillar-att-knarka-med-bogar.smr

Går fortfarande att läsa här: https://web.archive.org/web/20230404122241/https://nordfront.se/kand-gangsterrappare-jag-gillar-att-knarka-med-bogar.smr

Citat:
Leo ”Kinesen” Carmona har inifrån fängelset delat med sig om sina känslor kring Alexanders Bard kritik mot Black Lives Matter. ”Jag ska knulla din mamma bögjävel”, säger ”Kinesen”, men medger samtidigt att han gillar att festa och knarka med bögar.

Citat:
Men Kinesen pudlar något i slutet av klippet och avslöjar att han i verkligheten faktiskt gillar bögar och har umgåtts en hel del med homosexuella män under mer informella omständigheter.

— Men folk ska veta: Bögar är roliga att festa med, jag har dragit mycket ladd [kokain, reds. anm.] med dem i Spanien och så vidare. Inga konstigheter med bögar.

Frågeställning:

Hur kommer det sig att artikeln har blivit avpublicerad? Är det för att Leo "Kinesen" Carmona har börjat närma sig Nordiska motståndsrörelsen och nyligen gästade Radio Nordfront?

Han deltog även tillsammans med sin nya vän Pär Öberg (NMR) på ANJO's YouTube kanal för några dagar sedan: (FB) ANJO kör 2 timmar nazist-propaganda
Citera
2025-01-24, 17:33
Medlem
StorKokoss avatar
Varför kallas han kinesen?
Citera
2025-01-24, 18:27
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorKokos
Varför kallas han kinesen?

För att han har kines-ögon.
Citera
2025-01-24, 18:30
Medlem
StorKokoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenDavis
För att han har kines-ögon.
Tycker jag inte. Han är ju latino uppenbarligen.
Citera
2025-01-24, 18:52
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
För 20 år sedan så var han exotisk och kanske kines-liknande. Idag är öknamnet bara fånigt.

Angående TS, jag tror att NMR är precis som alla andra, kappvändare, och eftersom "Kinesen" nu snackat skit om banker hos Anjo så vill inte NMR längre stå för vad dom tidigare skrivit om honom. Det är bokstavligen den enda möjliga anledningen.

Eller vad skulle det annars vara? En full IT-tekniker som råkat slinta med musen och avpubliserat en random artikel som bara råkade vara den? Eller en bugg i SQL som korrumperade just det entry:t?
Citera
2025-01-24, 19:22
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:

Chino är typ det vanligaste smeknamnet bland latinos, och det namnet får dem med kinesögon. Ibland de som får kinesögon när de röker cannabis. Och så har hans smeknamn försvenskats.
Citera
2025-01-24, 19:42
Medlem
kalkryggars avatar
Tja, vad ska man säga. Det är beta män som är nazisterna i Nordiska Motståndsrörelsen.

Vad gör betamän? De ber om ursäkt för att de är i vägen. Nu har de allt tungan långt upp i rumphålet på kinesfan kan jag lova.

Anledningen är väl helt enkelt att kinesfan har kommit ut som nazist. De kritvita nazisterna känner väl att de börjar få konkurrens från Vänsterpartiet och andra vänsterfnöske om alternativa nazister så som muslimerna.

Jag tror det är så enkelt.

De där ännu-mer beta-nazisterna som bröt sig loss, kallar sig något i still med Nordisk-Beta-Stryka och springer i skogen lär väl vrida sig i mossan och kräkas när de ser hur nazisten Öberg gottar sig under samma täcke med kinesfan.
Citera
2025-01-24, 20:16
Medlem
Wikitomtes avatar
Den där "kinesen" är frisläppt. Kan han inte bara åka hem?
Citera
2025-01-24, 20:32
Avslutad
Citat:

Många native americans, syd, central eller nord, ser bokstavligen ut som asiater.
Citera
2025-01-24, 20:35
Medlem
Det kan även finnas en juridisk aspekt...
Citera
2025-01-24, 21:18
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Tja, vad ska man säga. Det är beta män som är nazisterna i Nordiska Motståndsrörelsen.

Vad gör betamän? De ber om ursäkt för att de är i vägen. Nu har de allt tungan långt upp i rumphålet på kinesfan kan jag lova.

Anledningen är väl helt enkelt att kinesfan har kommit ut som nazist. De kritvita nazisterna känner väl att de börjar få konkurrens från Vänsterpartiet och andra vänsterfnöske om alternativa nazister så som muslimerna.

Jag tror det är så enkelt.

De där ännu-mer beta-nazisterna som bröt sig loss, kallar sig något i still med Nordisk-Beta-Stryka och springer i skogen lär väl vrida sig i mossan och kräkas när de ser hur nazisten Öberg gottar sig under samma täcke med kinesfan.

Mycket beta. Betraktar du dig själv som alfa?
Citera
2025-01-24, 21:36
Medlem
Varför vill någon ta i Kinesen Carmona med tång?

Vem vill solka sig genom att ha med honom i podcasts och youtube-videos?

Vad av intresse eller värde kan han bidra med?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in