Ikväll blir det spelaren (The player) från 1992.
Blir en annan film imorgon och kommer fler chanser om man denna rulle inte faller i smaken.
Har själv inte sett den, men Robert Altman skall väl vara bra.
Vi börjar klockan 19.00.
Länk till filmen.
https://www.svtplay.se/video/KBM7A3M/spelaren
Alla är välkomna.