• 1
  • 2
2025-01-27, 12:17
Medlem
fskers avatar
Vart p smoketomer hittar man dessa?
Citera
2025-01-27, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiGHTRYDERz
S ingen har testat denna nnu?

Har ven hittat ngt som heter HHX?
r villig att testa imorn
Citera
2025-01-27, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fsker
Vart p smoketomer hittar man dessa?
Frsta skning p google tresconol 0.o

Kan ju vara s att de inte publicerar cannabinoiden fr att undvika illegalisering
Citera
2025-01-27, 18:26
Medlem
Den finns visst inte i butik om nn undrar.
Citera
2025-01-27, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsoysauce
Ok frgar de nu om kemiska strukturen

Skrev till de "What is the chemical structure of "tresconol" or so called trc-5?? If you dont give me that or not even answer i will publish this everywhere, about thcnm too"
Svar:What are you talking about?

I mean that sincerely.

Tresco labs briefly sold a product we called Tresconol. This product was the subject of a European Patent application which we filed, so eventually it will be published and you can read all about it in the patent application.

I thought the product had useful properties (and I still believe it does), however it seemed not to satisfy the needs of our clients in a number of ways and so we discontinued its manufacture. I hope to bring it back with some improvements to the product, but for the time being this compound is not in production, we dont sell it, and to my knowledge there is none.
Citera
2025-02-03, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiGHTRYDERz
S ingen har testat denna nnu?

Har ven hittat ngt som heter HHX?

Skert mnga som testat o gillar det. Drfr sger dom inget pga leveranser & ordrar..

Mina 2 utlndsk valuta
Citera
2025-02-03, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Skert mnga som testat o gillar det. Drfr sger dom inget pga leveranser & ordrar..

Mina 2 utlndsk valuta

Fr att inte tala om att dom kanske inte vill hylla den fr d blir den vl snart klassad.. I DETTA JVLA LANDET.

Jag har aldrig provat substansen s kan inte uttala mig. Man kan p reddit hitta 2 positiva svar om trc5 och dess effekter. Sk o ni ska finna. Gr om, gr rtt, om ni inte hittar svaren. Brasklapp r att jag minns bara 1 av svaren till hundra procent. Att den skribenten gillade trc-5. Gillade skarpt tom tror jag.
Citera
2025-02-10, 14:25
Medlem
Ok jag har provat trc5 ngra gnger.

Har lg tolerans och frsta veckan fick jag milt lugnande o lttare humrboost.

Om du har minsta tolerans kan jag inte rekommendera den.

Kan rekommendera denna till folk som skiter i att trc5 i sig sjlv r skumt, att den ger ltt effekt i brjan som gr ver fort o duration slut fr mig kring 1h. Nu har jag tolerans och saknar den ej. Kan inte rekommendera. Jo kn rekommendera om ni vill prova en hr skum vara och vill ha vldigt ltt effekt.

Aptit mrkte jag ingen skillnad o min aptit r normalt lg
Citera
2025-02-11, 00:15
Medlem
Puffgeckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkadamus
TRC-5 (Tresconol) beskrivs som en molekyl i marknadsfringsmaterialet som finns uppe p internet. Semantiken kring huruvida det r ett produktnamn eller ej r inte speciellt intressant enligt mig eftersom det redan sljs online. Alvedon byter inte aktiv ingrediens varannan vecka trots att det bara r ett produktnamn fr paracetamol.

Eftersom vi inte vet vad det handlar om fr molekyl kan det vara vad som helst, till och med ngot farligt som spice. Beskrivningarna fr att syntetisera Tresconol verkar heller inte stmma med hur man producerar andra altnoider. Det hela verkar riktigt skumt.

Vad vet du om Spice? Var du med nr den kom? Inte fr att vara dryg mot dig. Jag brnde 20 lax p Spice nr det kom. Hller med fr vrigt, hade inte ens snackat med dig annars.

Troligtvis har dom testat det p ngot stt. Men som du sger, hur noga d? Man dr inte typ. Tumme upp.
Citera
2025-02-11, 00:29
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffgecko
Vad vet du om Spice? Var du med nr den kom? Inte fr att vara dryg mot dig. Jag brnde 20 lax p Spice nr det kom. Hller med fr vrigt, hade inte ens snackat med dig annars.

Troligtvis har dom testat det p ngot stt. Men som du sger, hur noga d? Man dr inte typ. Tumme upp.

Det r ju per definition spice - en helt artificiell produkt som ska efterlikna cannabis och antagligen har en syntetisk cannabinoid i sig.

Hur vet du att man inte kan d? Det r ett rtt genomgende tema med dom hr fejkprodukterna. Mnga har varit rent livsfarliga.
Citera
2025-02-11, 02:33
Medlem
Puffgeckos avatar
Spice ville inte efterlikna ngot weed. Spice Gold, Spice Diamond. Riktigt tunga. Har ett konto frn den tiden nr jag beskrev ruset. Heeeelt cp. Minns jag spelade World of Warcraft PvP och bara slakta folk i BGs. Ngra bloss sedan vaknade man till och inser att man stirrat ut i rymden en kvart och spliffen slocknat. Tnder den igen och frsker fokusera p skrmen.

Sedan blev det olagligt. Nya varianter kom och frbjds flera varv. Idag r Spice otroligt poppis p kken i UK. Heroinister har gtt ver till Spice eftersom det r billigare. Andra r rdda eftersom det r s beroende framkallande. Just nu r det den 3e generationens Spice men snart kommer den 4e sger dom.

Hr har ni. Avgr sjlva, detta r vad som hnder nr man bara frbjuder saker utan ngon insikt. Personligen, hur sjukt det n lter skulle vilja testa spice nu ass. Knarkaren i en lol.

-It's not a weed buzz, it's a crazy wierd buzz init?

https://www.theguardian.com/politics...-prisons-video

Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Det r ju per definition spice - en helt artificiell produkt som ska efterlikna cannabis och antagligen har en syntetisk cannabinoid i sig.

Hur vet du att man inte kan d? Det r ett rtt genomgende tema med dom hr fejkprodukterna. Mnga har varit rent livsfarliga.

Jag skrev att dom skert testat det och ingen har dtt typ. Men det var menat mer som ett exempel. P riktigt kan man skert d.
Senast redigerad av Puffgecko 2025-02-11 kl. 03:10.
Citera
2025-02-11, 13:41
Medlem
knarkadamuss avatar
Citat:
Jag var inte gammal nog att hlla p med spice nr det kom runt 2007, men kommer ihg att jag sg saker i nyheterna om det. Har efterforskat en hel del om det, i svenskt och internationellt kontext, samt om molekylernas struktur och verkan. Har nog lst den mesta av den intressanta journalistiken/debatten om spice p svenska och mycket av det som finns p engelska. r sklart ingen expert, r programmerare inte kemist/farmakolog, men jag r vldigt intresserad av droger och kriget mot knarket.

Citat:
Spice ville inte efterlikna ngot weed. Spice Gold, Spice Diamond. Riktigt tunga. Har ett konto frn den tiden nr jag beskrev ruset.
Syntetiska cannabinoider skapades frn brjan specifikt fr att efterlikna THC fr att anvndas i forskning eftersom THC r olagligt. Den hr forskningen hittades under 2000-talet av folk som insg att de kunde tjna pengar p att slja spice. Det r relativt enkelt att skapa en ny variant av spice, drav ndras effekten och styrkan eftersom de binder till CB1 och CB2 receptorerna annorlunda. Att de senare blev vldigt annorlunda frn cannabis har att gra med att de blev olagliga och starkare ver tid.

Citat:
Jag skrev att dom skert testat det och ingen har dtt typ. Men det var menat mer som ett exempel. P riktigt kan man skert d.
Det var aldrig testat p mnniskor ur ett forskningsperspektiv och mnga har dtt av spice, speciellt de senare varianterna. ven om ingen har bekrftats ha dtt av dessa nya cannabinoider n s knns det mest som en tidsfrga och samma sak gller, det r inte testat p mnniskor utver att snubben som skapat skiten skert tar ngra bloss.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in