2025-01-22, 13:46
Medlem
JabbatheSkurt1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Källa? Vänstermedia lär blåsa upp detta om det finns någon sanning i det.

Ja vad är det här för jävla skit? Ska man inte få kunna trakassera och misshandla människor i fred längre? Jävla u-land.
Citera
2025-01-22, 13:52
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten91UJ
Det är en gruppvåldtäkt på en kille i första året. 2 killar höll fast honom och 3 st satte på han. Typiskt överklass barn.

Jag har hört att det var den klassiska och obligatoriska " runka bulle " som gick snett.

Undertryckt manlig homosexualitet som kommer upp till ytan när inga vuxna finns närvarande.

Inte en frisk miljö enligt min mening.
Citera
2025-01-22, 13:59
Medlem
Min dotter gick på ett annat internat. Inga problem för den muskulösa jäntan.
Internatelevers föräldrar arbetar ganska ofta utomlands. Blir svårt att vara daglig förälder.
Blev själv utsatt i en helt vanlig skola. Inte lika roligt att slänga skit på dom. Ger inga politiska poäng.
Håller dock med om att en del internatelever har en dryg framtoning
Citera
2025-01-22, 14:18
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JabbatheSkurt1312
Ja vad är det här för jävla skit? Ska man inte få kunna trakassera och misshandla människor i fred längre? Jävla u-land.
Jag säger inte att det är ok men det är en internatskola, om man gjorde om Rinkeby gymnasium så skulle det vara kaos.
Citera
2025-01-22, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quadr0x
Vem som helst kan hävda vad som helt. Har du någon källa på ditt påstående?

Nä jag jobbar där ibland så jag vet.
Citera
2025-01-22, 15:00
Medlem
gronagubbens avatar
Expressen har idag uppdaterat artiklen och lagt till "Nu utreder polisen misshandel."PS jag hävdar fortfarande att penisar har varit inblandade.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/polisen-utreder-handelsen--pa-lundsberg-som-misshandel/
Senast redigerad av gronagubben 2025-01-22 kl. 15:03.
Citera
2025-01-22, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Vilka har vi som gått på dessa skolor?

Drabbar ingen fattig så att säga. Rika rövhål som skadar andra rika rövhål. Eat the rich.
Citera
2025-01-22, 15:10
Medlem
Vill se bildbevis.
Citera
2025-01-22, 15:14
Medlem
Ondskan fasoner?
Citera
2025-01-22, 15:37
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Nutte, Fnutte och Dutte kanske skulle förflyttas till Järva istället för en gedigen utbildning. Klarar man inte av silversked i munnen typ av utbildning så kanske man ska prova lite tuffare läroverk.

Helt osant att dessa "traditioner" tillåts gå i arv. Den här typen av kamratuppfostran och pennalism funkar inte bland unga män idag och har nog aldrig gjort det heller.

Mvh
Citera
2025-01-22, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Jag har hört att det var den klassiska och obligatoriska " runka bulle " som gick snett.

Undertryckt manlig homosexualitet som kommer upp till ytan när inga vuxna finns närvarande.

Inte en frisk miljö enligt min mening.
Bögkultur? Absolut. Som när man inom aik ”galgade” yngre dvs våldtog dom med en galge i röven.
Citera
2025-01-22, 15:56
Medlem
Det är en märklig känsla att kliva in på den där skolan. Eleverna är otroligt artiga och bugar/niger när det kommer besök. Ställer sig som klistrade efter väggarna. Och sen har vi husmor... som tar hand om de stackars undanskyfflade rikemansbarnen vars föräldrar inte har tid med sina barn för sina egna karriärer. Många föräldrar bor inte ens i Sverige. Sen ska de bräcka varandra. Någon bekostar en helt ny tennisbana, en annan ny ridbana osv.

Egentligen inte så konstigt att det spårar ur. De är skadade samma stund som de andades luften utanför den guldpläterade livmodern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in