2025-01-26, 15:40
Medlem
Inte en sexpartner.

Är jag seriöst intresserad av henne som mor till mina barn så blir det helt plötsligt väldigt viktigt.

Ditt historiska beteende är den bästa prediktionen för ditt framtida beteende.
Citera
2025-01-26, 19:21
Bannlyst
Jag skulle aldrig svara på den frågan. Oavsett om jag hade haft 0 eller 100. Jag skulle aldrig ställa den heller. Man vill inte veta det.

Svara alltid ”jag vet inte, har inte räknat”. Det betyder ingenting.

Citat:
Ursprungligen postat av DrHappy
Inte en sexpartner.

Är jag seriöst intresserad av henne som mor till mina barn så blir det helt plötsligt väldigt viktigt.

Ditt historiska beteende är den bästa prediktionen för ditt framtida beteende.
Hur lever du själv?
Citera
2025-01-26, 20:29
Medlem
Ja jag tycker om siffror.
Citera
2025-07-03, 18:56
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
NEJ! Endast beta-hannar frågar en tjej om body count.
Tvärtom. Beta-hannar tar vad de kan få. De tar bottenskrapet. Sönderkörda, slappa och använda kvinnor. De är desperata och kan inte få bättre.

Alfa-hannarna har valmöjligheter. De kan få en ren oskuld. De skulle inte vilja ha en hora när de kan få en fräsch tjej.
Citera
2025-07-03, 22:53
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Tvärtom. Beta-hannar tar vad de kan få. De tar bottenskrapet. Sönderkörda, slappa och använda kvinnor. De är desperata och kan inte få bättre.

Alfa-hannarna har valmöjligheter. De kan få en ren oskuld. De skulle inte vilja ha en hora när de kan få en fräsch tjej.

Haha, du tror alltsã att en kvinna som har mãnga olika sexpartners skulle bli slappare i fittan än en kvinna i en relation?

Du har nog inte haft vidare många kvinnor och sitter och drömmer om en oskuld då en erfaren kvinna skulle se sig som tafatt och oerfaren…
Citera
2025-07-04, 05:44
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Haha, du tror alltsã att en kvinna som har mãnga olika sexpartners skulle bli slappare i fittan än en kvinna i en relation?

Du har nog inte haft vidare många kvinnor och sitter och drömmer om en oskuld då en erfaren kvinna skulle se sig som tafatt och oerfaren…
Det är mer bildligt talat om att bli slapp i fittan. Men man vill inte vara man nummer hundra att stoppa sin snopp i henne. Känns ganska ofräscht att veta att hon stönat, älskat och delat sin sexuella energi med 99 andra män. För varje ny man en kvinna har sex med, desto lägre blir hennes förmåga att knyta ann till en man. Så det är en risk att dejta en kvinna som inte är oskuld.
Citera
2025-07-04, 07:45
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Det är mer bildligt talat om att bli slapp i fittan. Men man vill inte vara man nummer hundra att stoppa sin snopp i henne. Känns ganska ofräscht att veta att hon stönat, älskat och delat sin sexuella energi med 99 andra män. För varje ny man en kvinna har sex med, desto lägre blir hennes förmåga att knyta ann till en man. Så det är en risk att dejta en kvinna som inte är oskuld.

Nu är vi ju inne på nätdejtingavdelningen och fler än jag är nog nyfikna på var man träffar en oskuld på nätet (eller för all del i verkligheten också)? Jag menar, en attraktiv levande kvinna har väl ett sexliv, det är ju liksom en del av det goda som bjuds i livet.
Citera
2025-07-04, 08:27
Medlem
Asensgammaldagss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXEmMEXx
Tro det eller ej men av någon anledning börjar kvinnor dra upp sina ex och ligg själva utan att man ens frågar. Tror man att det är attraktivt eller tro man att det är en status grej som män uppskattar?

Ja de brukar babbla om hur knasiga ex de haft vilket ju alltid såklart tyder på att de var dom som var knasiga och att dom kommer gaslighta och karaktärsmörda dig sen också när borderlinekarusellen gått färdigt.
Citera
2025-07-04, 09:00
Medlem
brukar fråga men vill helst inte veta ändå
Citera
2025-07-04, 09:41
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 180cm
Det är en hyffsat onödig fråga, alla har ett förflutet och inte blir man lyckligare av att gräva i det, om tjejen är en slampa och gillar at ligga runt går det att klura uat iaf bara genom hennes sätt

Hur ser man att en tjej/kvinna som är slampa som gillar att knulla runt, det vill säga vilka kännetecken finns det?
Citera
2025-07-04, 11:11
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Hur ser man att en tjej/kvinna som är slampa som gillar att knulla runt, det vill säga vilka kännetecken finns det?

Eftersom det här är nätdejtingdelen så får man väl till en början analysera hennes bilder i alla fall. Och ser man att hon då t.ex. brukar gå ut på krogen sminkad och med utmanande kläder och dansa så är det nog en varningsklocka?
Citera
2025-07-04, 11:13
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Eftersom det här är nätdejtingdelen så får man väl till en början analysera hennes bilder i alla fall. Och ser man att hon då t.ex. brukar gå ut på krogen sminkad och med utmanande kläder och dansa så är det nog en varningsklocka?

tack men en sista sak:
Hur skulle det ha sett ut om det inte var en nätdejtning utan man såg samma kvinnan/tjej ute i arbetslivet eller IRL?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in