Citat:
Ursprungligen postat av
Moob
Svt alltså, man upphör inte att förundras över deras förutsägbarhet med såna här program. Det är så jävla politiskt och woke och hela baletten. De kan liksom inte göra nåt utan att det måste ligga i tiden med bögar, transor, samer, palestiner och fan och hans moster. Allt som de tycker synd om måste lyftas fram, visas upp och präntas in i de obildade tittarna. "Se, det finns andra människor också, och inte bara djuriska män" Det måste va så kärringarna på svt tänker. De bedriver en agenda att fostra och lära. Hur vore det istället om de såg som sin uppgift att underhålla sina ägare skattebetalarna.
Jag spyr på sån här skit. De får väl böga runt hur mycket de vill, bara jag slipper se det och jag vill inte betala skatt för det. Jag förstår all kritik mot public service nuförtiden. Jag fördrog sånt förut framför reklam-media, men inte längre, de kan inte förvalta public service, och borde fråntas jobbet, och budgeten borde minskas med 75% om de inte slutar upp att fostra och moralisera.
Svt har alltså inte i den absoluta majoriteten sänt heterosexuella dejtingprogram med mestadels etniska svenskar som deltagare?