2025-01-24, 13:21
Medlem
LasseSvensson12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFlyingFarang
Skön med "upplysta" personer som du och TS då som vet hur det ligger till.

Vilka beslut som rör Sverige har WEF tagit?

Ta en 4-5 exempel.

Som vanligt spelar du dum är det inte i Ukraina trådar så är det Nato.Men denna gången är du ovanligt dum och naiv för att även komma från dig.

Hur ska vi kunna veta vilka beslut som vi är ett har tagit när alltihopa ju verkar så super hemligt. Vi får ju inte ens veta vilka det är som närvara där av våra egna politiker och du verkar glömma en viktig sak som står faktiskt i grundlagen när det gäller Sverige

att all makt utgår från folket och inte att all makt utgår från Davos.

Som vanligt har du mycket att lära.
Även om jag har förstått att du är en liten sån där natorunkaren så är det faktiskt som så här att de besluten som tas i Sverige det är faktiskt vi vanliga människor som röstar och bestämmer det.
Det är just såna här möten som verkligen sätter fingret på att Sverige och Europa inte är demokratier längre.

Kanske du liksom jag trivs så bra här i Thailand för där är det inte lika ruttet som där hemma.
EU och klantskallarna i SD som säkert sitter och runkar av upphetsning till vad ni dessa rika inflytelserika personer skall bestämma.

Men så funkar inte demokratin och det borde du lärt dig nu vid detta laget.
Citera
2025-01-24, 14:05
Medlem
TheFlyingFarangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseSvensson12
Som vanligt spelar du dum är det inte i Ukraina trådar så är det Nato.Men denna gången är du ovanligt dum och naiv för att även komma från dig.

Hur ska vi kunna veta vilka beslut som vi är ett har tagit när alltihopa ju verkar så super hemligt. Vi får ju inte ens veta vilka det är som närvara där av våra egna politiker och du verkar glömma en viktig sak som står faktiskt i grundlagen när det gäller Sverige

att all makt utgår från folket och inte att all makt utgår från Davos.

Som vanligt har du mycket att lära.
Även om jag har förstått att du är en liten sån där natorunkaren så är det faktiskt som så här att de besluten som tas i Sverige det är faktiskt vi vanliga människor som röstar och bestämmer det.
Det är just såna här möten som verkligen sätter fingret på att Sverige och Europa inte är demokratier längre.

Kanske du liksom jag trivs så bra här i Thailand för där är det inte lika ruttet som där hemma.
EU och klantskallarna i SD som säkert sitter och runkar av upphetsning till vad ni dessa rika inflytelserika personer skall bestämma.

Men så funkar inte demokratin och det borde du lärt dig nu vid detta laget.

Det står ju i deras dagordningar och agendor vilka av våra politiker som deltar. Det är ju redan postat i tråden, är du läskunnig?

Börj med att lära dig läsa innan du öppnar foderluckan.
Citera
2025-01-24, 14:11
Medlem
TheFlyingFarangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
vad sägs om Nato, covid-vaccinationer, pumpa in pengar (i form av vaccin-fond) i nationen som leder till inflation, massmigration, kontrollera media i Sverige osv.

WEF hölls. januari 2022, i februari 2022 beslutade ryzzland att försöka utöka sitt lebensraum och i april 2022 beslutade 6 av 8 partier i vår riksdag att vi är säkrare som medlemmar i Nato.

Men enligt dig så beslutade WEF detta redan i januari 2022.

Det är och var frivilligt att vaccinera sig mot Covid. Förutsätter att du valt att inte vaccinera dig?

Börjar bli varmt under foliehatten?
Citera
2025-01-24, 14:21
Medlem
LasseSvensson12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFlyingFarang
Det står ju i deras dagordningar och agendor vilka av våra politiker som deltar. Det är ju redan postat i tråden, är du läskunnig?

Börj med att lära dig läsa innan du öppnar foderluckan.

Gör de det så ber jag dig ödmjukast om ursäkt.
Skulle du vilja visa i vilket inlägg det står vilka de svenska delegaterna är så vore jag ytterst tacksam för den hjälpen

Så stänger jag genast foderluckan.
Citera
2025-01-24, 15:08
Medlem
LasseSvensson12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Fortsätt förneka, men WEF och andra skuggregeringar bestämmer över Swedenistan och väst.

Med denna nya borgerliga bruna regeringen som inte gör eller säger något alls längre så skulle jag säga sitt inlägg är precis pricken över i et.

Vi har troligtvis styrts av andra mörka krafter även innan denna klantiga regering tog makten. Men nu om aldrig tidigare så går det ju knappast att förneka det. En blind kan ju se att något är jätte fel.

Demokrati brukar folk skrika Sverige har men som Ryssland saknar. Men nu verkar det ju som faktiskt att det är ryssen som har mer frihet och demokratin än Sverige där en liten klick av eliten träffas och för upp om vad som skall ske och vilka länder det handlar om
Citera
2025-01-24, 17:26
Medlem
Här är en liten video om lite konstigheter i Davos:
https://www.youtube.com/watch?v=xmt6SWXs8NY

Bland annat håller Schwabs dotter någon slags meditation som ska öppna någon portal, om jag tolkar det rätt. Helt skruvat om det stämmer.
Citera
2025-01-24, 21:44
Moderator
Strix m/94s avatar
Emedan tråden handlar mest om enskilda makthavare, så blir det bättre i Politiker.

PI -> Politiker

Strix/Mod
Citera
2025-01-26, 21:43
Medlem
TheFlyingFarangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseSvensson12
Gör de det så ber jag dig ödmjukast om ursäkt.
Skulle du vilja visa i vilket inlägg det står vilka de svenska delegaterna är så vore jag ytterst tacksam för den hjälpen

Så stänger jag genast foderluckan.

Ett par stycken finns listade i inlägg 161 i tråden, fler står att finna i deras offentliga agendor och veckoprogram. Så det är inte precis hemligt vem som är där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in