2025-01-23, 21:08
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sydsten
Jag skrev ett liknande inlägg för några veckor sedan där jag ville diskutera vilken typ av folk det är som hänger på Flashback.

Inlägget blev kastat i soptunnan av admin/moderator direkt för hen menade på att det var "förbjudet att efterforska användarnas identitet". Men idioten insåg inte att jag inte "efterforskade deras identitet". Jävla mög till moderatorer verkar det som i många fall.

Jag gissar att majoriteten av de som hänger här är män i åldern 20-60 som är losers på ett eller ett annat sätt. Jag är det definitivt.

Hur är du en loser?
Citera
2025-01-24, 00:28
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Du blev mobbad, jag och alla andra fattar det. Cry me a river.
Varför uppdaterar du inlägget efter att jag redan svarat? Skriv ett nytt inlägg som svar till mitt svar istället.
Citat:
Problemet är när män likt du förstör detta forum genom behandla detta forum likt Trump behandlar amerikansk politik. Det har pågått så länge och finns överallt.
Jag påpekar att en massa vita personer gnäller över att de blivit mobbade, och därför förstör jag forumet genom att agera som Trump? Kan du utveckla detta resonemang?
Citat:
Har alltid funnits nassar här och de låter man hållas, de blev rövknullade som barn och mår dåligt.
Jag håller med om att det alltid funnits nazister på forumet men det där om deras barndomsupplevelser var nytt för mig.
Citat:
Men när random bonde anser sig ha kunskap om utrikespolitik för att Trump säger det, då blir jag orolig.
OK, så Trump har sagt att lantbrukare vet något om utrikespolitik, vilket dessa också tror på? Jaha. Varför gör detta dig orolig?
Citera
2025-01-24, 21:37
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Med tanke på hur många aktiva användare Flashback har så vore det väldigt konstigt om det inte fanns psykopater bland oss.

Menar du att de flesta användare skulle vara det?

Kanske inte renodlade psykopater(en del är troligen det med) men de har definitivt darktriad-personligheter.
Citera
2025-01-24, 21:41
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Kanske inte renodlade psykopater(en del är troligen det med) men de har definitivt darktriad-personligheter.

Jag vågar påstå att Flashback rentav attraherar såna och att de kanske till och med är i majoritet, åtminstone om man ser till de aktivaste användare. Jag tror mobbare-personligheten är vanligast om man ser till aktivitet, men det beror på ration till trollande.

En gång tog jag en taxi sent på natten och chauffören frågade om jag inte var orolig för att han kunde vara en farlig psykopat. Jag sa att sannolikheten är väldigt låg att vi slumpmässigt skulle sitta två stycken i samma bil. Skämt åsido…
Citera
2025-01-28, 20:15
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
Varför uppdaterar du inlägget efter att jag redan svarat? Skriv ett nytt inlägg som svar till mitt svar istället.

Jag påpekar att en massa vita personer gnäller över att de blivit mobbade, och därför förstör jag forumet genom att agera som Trump? Kan du utveckla detta resonemang?

Jag håller med om att det alltid funnits nazister på forumet men det där om deras barndomsupplevelser var nytt för mig.

OK, så Trump har sagt att lantbrukare vet något om utrikespolitik, vilket dessa också tror på? Jaha. Varför gör detta dig orolig?
Avsaknaden av läsförståelse, ofrivillig eller vad jag misstänker frivillig är ett problem..
Citera
2025-02-21, 19:42
Bannlyst
jag både mobbade och blev mobbad när jag gick i skolan

inte direkt extremt åt mobbningshållet, tycker jag då. en annan sak vad den eller de som varit utsatt för mina projjicerings-lekar tycker

men det är väl ett fattigt försvar. även pedofiler lär ju ofta varit med om samma, eller värre , saker de utsätter andra för. men att det skulle bli mer och mer "mindre dåligt" ju längre tiden går och om ingen omvänder sig, tror jag är helt uppåt väggarna
Citera
2025-04-18, 21:26
Mobbade skulle jag säga! Utanför skärmen har de aldrig haft något inflytande, och på nätet så har de det genom att trakassera och starta drama etc. Mobbade folk blir oftast mobbare själva på äldre dagar
Citera
2025-04-19, 04:13
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk

Bara på nätet! Utanför skärmen vågar de inte ett piss. En pissade i byxan och sprang till polisen och fick skyddad identitet.

Men joo jag håller med dig! Jag drar inte alla flashbackare över en kam dock, för det finns ett fåtal vettiga individer kvar, även om majoriteten har lämnat frivilligt eller blivit bannade.

I större drag så är det bara dräggen kvar i princip, lika dras till lika, och de tycks skydda de sina som de relaterar till.
Citera
2025-04-19, 06:19
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beedid
Mobbade skulle jag säga! Utanför skärmen har de aldrig haft något inflytande, och på nätet så har de det genom att trakassera och starta drama etc. Mobbade folk blir oftast mobbare själva på äldre dagar
Tror jag med...
Citera
2025-04-19, 10:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beedid
Bara på nätet! Utanför skärmen vågar de inte ett piss. En pissade i byxan och sprang till polisen och fick skyddad identitet.

Men joo jag håller med dig! Jag drar inte alla flashbackare över en kam dock, för det finns ett fåtal vettiga individer kvar, även om majoriteten har lämnat frivilligt eller blivit bannade.

I större drag så är det bara dräggen kvar i princip, lika dras till lika, och de tycks skydda de sina som de relaterar till.

De flesta som hängdes ut av "skelettgänget" för några år sedan var allt annat än modiga. Många slutade skriva för alltid eller skrev långa hycklande "ursäkter" för tidigare inlägg. Bara en liten minoritet förblev helt oberörd. Väldigt få modiga och vettiga människor här.
Citera
2025-04-19, 10:50
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
De flesta som hängdes ut av "skelettgänget" för några år sedan var allt annat än modiga. Många slutade skriva för alltid eller skrev långa hycklande "ursäkter" för tidigare inlägg. Bara en liten minoritet förblev helt oberörd. Väldigt få modiga och vettiga människor här.
När hände det? Jag har alltid hängt här men har inte hört om "skelettgänget".
Citera
2025-04-19, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bandspelaren
När hände det? Jag har alltid hängt här men har inte hört om "skelettgänget".

De gav väl upp för en sju åtta år sedan när den äldste av dem började bli till åren. Det var väldigt mycket prat om det ett tag. Du kan nog hitta mer om du söker på det litegrann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in