2026-08-13, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamtlanningen
Vet vi om Benjoo blev vräkt från lägenheten i och med att han hyrde ut svart?
Det blev han garanterat. Hans nya videor är inte filmade där. Men han är fortfarande skriven där och begår därmed förmodligen folkbokföringsbrott tror jag.
Senast redigerad av DrL0c 2026-08-13 kl. 14:47.
Citera
2026-08-13, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamtlanningen
Vet vi om Benjoo blev vräkt från lägenheten i och med att han hyrde ut svart?

Säkert, hade det varit min lägenhet så hade jag åkt dit och föst ut lille Benjoo samma sekund jag fick reda på att han ”hyrt” ut den svart till en jävla Zigenar familj
Citera
2026-08-13, 16:10
Medlem
Dum och dummare är tillbaka.
Citera
2026-08-13, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Det blev han garanterat. Hans nya videor är inte filmade där. Men han är fortfarande skriven där och begår därmed förmodligen folkbokföringsbrott tror jag.
Han snacka ju ngt om att föräldrarna var och hämta hans saker i källarförrådet, medans Zeb o nån till målade och städade lgh. Så han blev vräkt för att ha hyrt ut svart. Så tur han ska utomlands, för nu är han körd på bostadsmarknaden i Sverige, han lyckas fucka up allt i sitt liv otroligt! Så det går ej att bilda familj här. Eftersom att han är Alphan och providern nöjer han sig inte med att flytta in på en EVENTUELL kvinnans kontrakt. Benjo är Alpha och har Sveriges största manliga aura, då ska han fixa bostaden!
Vill slå ett slag för hans skrynkliga vietnamesiska recept också, garvar varje gång jag tänker på det! Blir inte lättare i Spanien, eu lagar, dyrt mkt dyrare än här, hög kriminalitet, sen är där ju mer svenskar än spanjorer, om han åker till solkusten vilket jag gissar. Utbredd rysk maffia, och desperata flyktingar från Marocko och Algeriet som kan bli riktigt farliga om du inte lämnar ifrån dig dina saker utan bitchar om det. Själv bott där Zeb är nu. Dessutom om Benjo klagade på ljudet i Vietnam är det samma i södra Spanien en enda stor byggarbetsplats!
Citera
2026-08-13, 16:45
Medlem
Har bara kollat några min på Benjoos senaste video med Momo, han ser ju jävligt alfa ut i skinnjackan

Big up till Benjoo dock som lyfter rasismen mot svenskar endå, och att svenskar har blivit grovt utnyttjade sedan första dagen då denna gigantiska massinvandring påbörjades.

Han har helt rätt i att invandrare nu i 15+ års tid har kommit undan med sjukt mycket här i landet, och att dom utnyttjat vår gästfrihet till max + att det generellt sätt inte är svenskar som är rasister mot invandrare utan det är tvärtom och har alltid varit. Sverige och svenskar har behandlats som världens soc kontor och kassako för alla möjliga dysfunktionella invandrare nu i årtionden, så endå modigt att säga det på sin yt kanal eftersom Sverige fortfarande är extremt pk även idag och eftersom det kan finnas konsekvenser av att vara så ärlig
Senast redigerad av Razordrake1355 2026-08-13 kl. 16:49.
Citera
2026-08-13, 16:46
Medlem
Benjo som vill likna en badass cool kille, rullandes upp på hojen med cigg i munnen, tatueringar och muskler, bar underkropp under skinnjackan. (Vet inte hur många tusentals ggr han sagt det är hans dröm)
Denna Benjo matchar idag sin skinnjacka med ett par morfars/zigenar byxor!
Är det en mix av bad biker och A Tate han försöker sig på?!
Senast redigerad av Vemvadet 2026-08-13 kl. 17:38.
Citera
2026-08-13, 19:23
Medlem
Benjoo påminner mig lite om George costanza, speciellt när han försöker spela en bad boy

https://youtube.com/shorts/AEG4xXyk2mc?si=g8OnqSP_B-fzr3Sc
Citera
2026-08-13, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Har bara kollat några min på Benjoos senaste video med Momo, han ser ju jävligt alfa ut i skinnjackan

Big up till Benjoo dock som lyfter rasismen mot svenskar endå, och att svenskar har blivit grovt utnyttjade sedan första dagen då denna gigantiska massinvandring påbörjades.

Han har helt rätt i att invandrare nu i 15+ års tid har kommit undan med sjukt mycket här i landet, och att dom utnyttjat vår gästfrihet till max + att det generellt sätt inte är svenskar som är rasister mot invandrare utan det är tvärtom och har alltid varit. Sverige och svenskar har behandlats som världens soc kontor och kassako för alla möjliga dysfunktionella invandrare nu i årtionden, så endå modigt att säga det på sin yt kanal eftersom Sverige fortfarande är extremt pk även idag och eftersom det kan finnas konsekvenser av att vara så ärlig

hur är det modigt? han har samma åsikt som alla andra högerdrabbade människor. han har inte en enda unik eller egen åsikt. han bara upprepar det andra säger. det är motsatsen till modigt.
Citera
2026-08-13, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
hur är det modigt? han har samma åsikt som alla andra högerdrabbade människor. han har inte en enda unik eller egen åsikt. han bara upprepar det andra säger. det är motsatsen till modigt.

Haha ja många tycker som benjoo, fast det är skillnad på att säga det vid köksbordet vs på youtube fattar du väl? det är fortfarande ett enormt stigma att kritisera invandrare för minsta lilla och man får väldigt lätt rasist stämpeln på sig som han själv säger i videon

Dessutom så är SD väldigt milda idag och J.Å har tonat ned sig betydligt dom sista åren, benjoos åsikter ligger snarare närmare AFS än SD's åsikter så som dom ser ut idag
Citera
2026-08-13, 20:05
Medlem
Nu svänger det igen! Han vill inte längre ha en svensk kvinna! Nu går det bra igen med asiat som gör precis allt för honom, tar hand om honom som en bebis.
Undra vad som egentligen skedde där med den kvinnan som stekte hans kyckling, städade och tvättade. Ngt fuffens var det där..
Citera
2026-08-13, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps
Benjoo påminner mig lite om George costanza, speciellt när han försöker spela en bad boy

https://youtube.com/shorts/AEG4xXyk2mc?si=g8OnqSP_B-fzr3Sc
Hahahahaha Hahahaha jag döör
Citera
2026-08-13, 20:17
Medlem
Jag tror Benjoo tog världsrekord i efterblivna åsikter i denna video.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in