Citat:
Ursprungligen postat av
DrL0c
Det blev han garanterat. Hans nya videor är inte filmade där. Men han är fortfarande skriven där och begår därmed förmodligen folkbokföringsbrott tror jag.
Han snacka ju ngt om att föräldrarna var och hämta hans saker i källarförrådet, medans Zeb o nån till målade och städade lgh. Så han blev vräkt för att ha hyrt ut svart. Så tur han ska utomlands, för nu är han körd på bostadsmarknaden i Sverige, han lyckas fucka up allt i sitt liv otroligt! Så det går ej att bilda familj här. Eftersom att han är Alphan och providern nöjer han sig inte med att flytta in på en EVENTUELL kvinnans kontrakt. Benjo är Alpha och har Sveriges största manliga aura, då ska han fixa bostaden!
Vill slå ett slag för hans skrynkliga vietnamesiska recept också, garvar varje gång jag tänker på det! Blir inte lättare i Spanien, eu lagar, dyrt mkt dyrare än här, hög kriminalitet, sen är där ju mer svenskar än spanjorer, om han åker till solkusten vilket jag gissar. Utbredd rysk maffia, och desperata flyktingar från Marocko och Algeriet som kan bli riktigt farliga om du inte lämnar ifrån dig dina saker utan bitchar om det. Själv bott där Zeb är nu. Dessutom om Benjo klagade på ljudet i Vietnam är det samma i södra Spanien en enda stor byggarbetsplats!