Citat:
Ursprungligen postat av
Amuse-bouche
Första tråden trevligt att träffas hej! Jag var ute nyss och bara gick lite helt plötsligt kommer 6 kanske 7 invandrarbrudar max 18 år fram till mig (jag 20) och hälsar har aldrig sett dessa förut. Väldigt falskt lät deras hej typ nästan så att dom drev med mig svarade något kallt hej tillbaks lät konstig på rösten av något skäl lät som en robot haha inga känslor alls sen gick dom bara förbi och typ sa något men mellan varandra men hörde inte riktigt. Kanske drev vet ej? Tror det automatiskt är dålig socialt är bara kall mot folk jag inte känner.
Tittade på dom snygga men när dom kommer fram sådär liksom vill dom bara skoja eller vad vill dom?
Har uppriktigt dåligt självförtroende när det kommer till tjejer med deras kravlista som får en att vilja tacka för sig. Många killar min ålder tänker lika. Få vågar erkänna. Jag vågar.
Aja men jag var snyggt klädd lite orten kombinerat med min längd 186. Ser ut lite som han Pau Torres om ni googlar typ.
Alltså jag bör inte noja mitt utseende eller kläder eller längd egentligen.
Däremot fan vad dålig självkänsla jag har fyfan kan knappt hälsa på tjejer normalt tydligen blev inte nervös men oengagerad liksom lät som en robot när ja svara.
Undrar första frågan vad tror ni dom ville? Tjejer hälsar inte på mig bara sådär. En tjej log mot mig igår direkt så har ändå uppfattningen att man är ok utseendemässigt och ej någon tjejer skojar om bakom ryggen jag får blickar och så samt tjejer själv kan ja prata med lättare.
Drev dom bara med mig? Dom såg ut som syrianer eller något var uppklädda.
Jag märker att jag har problem därav vad tror ni? Nej det är inte normalt att tjejer mitt i stan bara hälsar på mig ej heller fler invandrartjejer än jag har händer så vad tror ni förutom att ni kommer kalla mig autist nu?
Du lägger väldigt mycket i hur du lät och även hur de lät.
De kände antingen igen dig eller upplevde att du var söt. Sannolikt det första. I kombination med det andra.
Kan vara någon av tjejerna som sagt något om dig. Typ "Han är så snyg lallalallala." För att tjejer pratar om dittan och dattan och hundrasju olika snubbar, även någon random.
Så går du förbi och en av brudarna, inte hon som pratat om dig, är ett diagnosbarn. Totalt oemotståndligt för en ADHD hjärna att inte agera och skämma ut kompisen och då vederbörande är framåt så följer några fler med. Det blir alltså fler än en som fjantar sig. Men de är i sådana scenarios under 18 år. Säg 16 kanske istället.
Ja såklart kan du också vara något udda med tanke på hur du överanalyserar saker och då retades de bara lite med dig.
Om du missuppfattade tonfallen så var de bara trevliga och hälsade för att de brukar hälsa på folk.