2025-01-17, 20:41
Avslutad
Första tråden trevligt att träffas hej! Jag var ute nyss och bara gick lite helt plötsligt kommer 6 kanske 7 invandrarbrudar max 18 år fram till mig (jag 20) och hälsar har aldrig sett dessa förut. Väldigt falskt lät deras hej typ nästan så att dom drev med mig svarade något kallt hej tillbaks lät konstig på rösten av något skäl lät som en robot haha inga känslor alls sen gick dom bara förbi och typ sa något men mellan varandra men hörde inte riktigt. Kanske drev vet ej? Tror det automatiskt är dålig socialt är bara kall mot folk jag inte känner.

Tittade på dom snygga men när dom kommer fram sådär liksom vill dom bara skoja eller vad vill dom?

Har uppriktigt dåligt självförtroende när det kommer till tjejer med deras kravlista som får en att vilja tacka för sig. Många killar min ålder tänker lika. Få vågar erkänna. Jag vågar.

Aja men jag var snyggt klädd lite orten kombinerat med min längd 186. Ser ut lite som han Pau Torres om ni googlar typ.

Alltså jag bör inte noja mitt utseende eller kläder eller längd egentligen.

Däremot fan vad dålig självkänsla jag har fyfan kan knappt hälsa på tjejer normalt tydligen blev inte nervös men oengagerad liksom lät som en robot när ja svara.

Undrar första frågan vad tror ni dom ville? Tjejer hälsar inte på mig bara sådär. En tjej log mot mig igår direkt så har ändå uppfattningen att man är ok utseendemässigt och ej någon tjejer skojar om bakom ryggen jag får blickar och så samt tjejer själv kan ja prata med lättare.

Drev dom bara med mig? Dom såg ut som syrianer eller något var uppklädda.

Jag märker att jag har problem därav vad tror ni? Nej det är inte normalt att tjejer mitt i stan bara hälsar på mig ej heller fler invandrartjejer än jag har händer så vad tror ni förutom att ni kommer kalla mig autist nu?
Senast redigerad av Amuse-bouche 2025-01-17 kl. 20:44.
Citera
2025-01-17, 20:51
Medlem
StorKokoss avatar
Syrianer brukar vara rätt skämtsamma.
Citera
Bannlyst
räcker med att deras mammor vänder sina ansikten, samt byter plats på buss, samt att jag knappast har rakad skalle, för att förstå att de möjligen, kan lida av vanföreställningar likt det Svenska Folket även kan.

nu finns det ju en viss gräns, och man ska passa sig för att korsa den, men med Sanningen i hand, så kan man väl säga att det verkar som det blir rätt uppblandat inom en ganska närtid.

som de säger, den som håller knytnäven hårt i fickan, är den som inte utsätter sig för onödiga risker.

jag föredrar att lära mig av helig text, som förtäljer att man ska lära sig tygla besten i munnen, resten får , i bästa fall, räknas som självförsvar. och sen är det upp till Domaren.
Senast redigerad av litenfiskare 2025-01-17 kl. 20:54.
Citera
Medlem
Är du vit? Blattar drömmer om vita män.
Citera
2025-01-17, 20:52
Medlem
Libertarismuss avatar
Säg att de är en orre så är du hälften inne.
Citera
2025-01-17, 20:56
Medlem
Det är sånt som händer.
Sen ska man vara lite försiktig med invandrar tjejer.
Bli inte kompis med dom för då kommer deras familj kräva att du gifter dig med henne eller att du är ute efter deras dotter.
Bäst är att inte möta blicken.

Sen är det lite olika i andra länder Svenskar är ju extremt kalla och att hälsa på någon på gatan som man inte känner är inte normen.
Citera
2025-01-17, 20:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av USB-1
Är du vit? Blattar drömmer om vita män.
Vänner säger ja ser ut som Pau Torres du kan googla. Är vit.
Citera
2025-01-17, 21:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av crille132
Det är sånt som händer.
Sen ska man vara lite försiktig med invandrar tjejer.
Bli inte kompis med dom för då kommer deras familj kräva att du gifter dig med henne eller att du är ute efter deras dotter.
Bäst är att inte möta blicken.

Sen är det lite olika i andra länder Svenskar är ju extremt kalla och att hälsa på någon på gatan som man inte känner är inte normen.
Att dom var invandrartjejer också en faktor att övertänka på faktiskt även om någon var fin det blir svårt med deras familj av uppenbara skäl.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crille132
tt hälsa på någon på gatan som man inte känner är inte normen.
möjligen i "byn" eller i riktiga storstäder.

Själv mötte jag en person på gatan mitt på dagen, häromdagen, som efter att jag glodde på hunden i princip. berättade för mig att "den tror alla de möter är såna den känner", och jag tittade väl som mest på honom, sen frågade han vart jag bodde. "här eller där" dvs svarade jag . "jassså....." svarade han. alltså jag berättade inom km2. men att 1% eller dylikt bor under dylika former som jag faktiskt gör, sade jag ingenting om. haha då blir folk så griniga

Dvs det folk snackar om finns en intention bakom, och det är nog få förunnat för att veta intentionen, i denna värld.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amuse-bouche
Första tråden trevligt att träffas hej! Jag var ute nyss och bara gick lite helt plötsligt kommer 6 kanske 7 invandrarbrudar max 18 år fram till mig (jag 20) och hälsar har aldrig sett dessa förut. Väldigt falskt lät deras hej typ nästan så att dom drev med mig svarade något kallt hej tillbaks lät konstig på rösten av något skäl lät som en robot haha inga känslor alls sen gick dom bara förbi och typ sa något men mellan varandra men hörde inte riktigt. Kanske drev vet ej? Tror det automatiskt är dålig socialt är bara kall mot folk jag inte känner.

Tittade på dom snygga men när dom kommer fram sådär liksom vill dom bara skoja eller vad vill dom?

Har uppriktigt dåligt självförtroende när det kommer till tjejer med deras kravlista som får en att vilja tacka för sig. Många killar min ålder tänker lika. Få vågar erkänna. Jag vågar.

Aja men jag var snyggt klädd lite orten kombinerat med min längd 186. Ser ut lite som han Pau Torres om ni googlar typ.

Alltså jag bör inte noja mitt utseende eller kläder eller längd egentligen.

Däremot fan vad dålig självkänsla jag har fyfan kan knappt hälsa på tjejer normalt tydligen blev inte nervös men oengagerad liksom lät som en robot när ja svara.

Undrar första frågan vad tror ni dom ville? Tjejer hälsar inte på mig bara sådär. En tjej log mot mig igår direkt så har ändå uppfattningen att man är ok utseendemässigt och ej någon tjejer skojar om bakom ryggen jag får blickar och så samt tjejer själv kan ja prata med lättare.

Drev dom bara med mig? Dom såg ut som syrianer eller något var uppklädda.

Jag märker att jag har problem därav vad tror ni? Nej det är inte normalt att tjejer mitt i stan bara hälsar på mig ej heller fler invandrartjejer än jag har händer så vad tror ni förutom att ni kommer kalla mig autist nu?
Du lägger väldigt mycket i hur du lät och även hur de lät.

De kände antingen igen dig eller upplevde att du var söt. Sannolikt det första. I kombination med det andra.

Kan vara någon av tjejerna som sagt något om dig. Typ "Han är så snyg lallalallala." För att tjejer pratar om dittan och dattan och hundrasju olika snubbar, även någon random.

Så går du förbi och en av brudarna, inte hon som pratat om dig, är ett diagnosbarn. Totalt oemotståndligt för en ADHD hjärna att inte agera och skämma ut kompisen och då vederbörande är framåt så följer några fler med. Det blir alltså fler än en som fjantar sig. Men de är i sådana scenarios under 18 år. Säg 16 kanske istället.

Ja såklart kan du också vara något udda med tanke på hur du överanalyserar saker och då retades de bara lite med dig.

Om du missuppfattade tonfallen så var de bara trevliga och hälsade för att de brukar hälsa på folk.
Citera
2025-01-17, 21:06
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amuse-bouche
Vänner säger ja ser ut som Pau Torres du kan googla. Är vit.

Okey, men då trodde de väl att du också var syrian, inte svårare än så tror jag.
Citera
2025-01-17, 21:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Okey, men då trodde de väl att du också var syrian, inte svårare än så tror jag.
Hahaha testa Google igen. Jag är svensk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in