2025-01-17, 22:16
Medlem
Wayaheads avatar
Hon har gjort precis som alla feminister som åker till Gambia. Utforskat sin sexualitet!

Hur gick det förresten med den beryktade G-punkten, hittade man den någongång, har inte hört något på 12 - 15 år?
Citera
2025-01-17, 23:10
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Du skriver verkligen konstigt, lär dig uttrycka dig korrekt så att folk begriper vad ditt inlägg handlar om. Är Skugge (idag) med i Malous bokklubb på TV4? Är det du som är medlem i Malous bokklubb på TV4?

För övrigt skriver Skugge idag (läs "den senaste tiden") krönikör på Expressen, dock finns alla krönikorna bakom betalvägg. Krönikorna verkar mest handla om hennes prostitution på Only Fans, samt att hon träffat en kille som är både kåt, duktig i sängen och har något i skallen, personligen tvivlar jag på det sistnämnda.

Bokklubben har väl inte varit aktiv på länge. Tittar du ens på TV 4?
Malou efter 10 slutade sändas 10 Maj 2022.

Du försöker förolämpa andra när du uppenbarligen har noll koll, för hade du haft det så hade du såklart påpekat fakta.

Vad det gäller Skugge så har hon ju förklarat om och om igen att hon inte gillar alla nollor till karlar utan tar sig rätten att ta vad hon vill ha.

Jag förstår att det svider i ditt hjärta att en sån billig kvinna som Skugge inte skulle vilja ta i personer likt dig ens med tång.
Citera
2025-01-18, 07:40
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FyFanVadFattigt.
Bokklubben har väl inte varit aktiv på länge. Tittar du ens på TV 4?
Malou efter 10 slutade sändas 10 Maj 2022.

Du försöker förolämpa andra när du uppenbarligen har noll koll, för hade du haft det så hade du såklart påpekat fakta.

Vad det gäller Skugge så har hon ju förklarat om och om igen att hon inte gillar alla nollor till karlar utan tar sig rätten att ta vad hon vill ha.

Jag förstår att det svider i ditt hjärta att en sån billig kvinna som Skugge inte skulle vilja ta i personer likt dig ens med tång.

Givetvis tittar jag inte på TV4, och det var heller inte det saken gällde, utan att trådstartaren uttrycker sig som en påse skridskor och knappt kan göra sig förstådd i en trött tråd på Flashback där han försöker göra ner Skugge.

Jag har full koll. Dock påpekar jag att trådstartaren knappt kan formulera sig, knappt stava. Inga konstigheter. Gör om gör rätt.

Svider i mitt hjärta att vadå? Du verkar tämligen svagsint, beklagar detta. Slipa på argumenten och försöken till påhopp framledes, nu framstår du mest som en lika sorglig gök som TS. Glöm inte att ta dina mediciner, bitch.
Citera
2025-01-18, 08:16
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Hon har gjort precis som alla feminister som åker till Gambia. Utforskat sin sexualitet!

Hur gick det förresten med den beryktade G-punkten, hittade man den någongång, har inte hört något på 12 - 15 år?

Det där har du missförstått, hon köper inte sex, hon säljer det.
Citera
2025-01-18, 10:41
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Det bästa Linda Skugge har skrivit var när hon bloggade och lade ut ett recept på fiskgratäng. Ett torskblock i en ugnsform, sedan blandar man en stor burk keso och ett paket krossade tomater och häller över. Jag lagar det fortfarande ibland.
Personligen tycker jag är när hon avslöjade att Alexandra Pascalido var en stor bluff som plagierade från andra. Först blev Alexandra rasande och kom med dom vanliga flosklerna som "motarbetad" och "avundsjuka" etc. När sedan Linda länkade till originalartikeln så blev det jävligt tyst från Alexandra...
Citera
2025-01-18, 11:19
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gitarrvalpen
Jag vet inte vad jag ska skriva. Men nu, som panelmedlem i exempelvis Malous bokklubb på TV4.

Jag förstår ju direkt att hon har psykiska problem. Att gå från krönikör i de främsta dagstidningarna till att vika ut sig i "Onlyfans".

Det är nåt som är fel med henne. Hon har sluta skriva bra texter.
Om jag var hennes mediastrateg hade jag sagt att hon skulle ta time out från rampljuset och kanalisera all sin energi på att skriva en roman.

Det är enda sättet att sätta ett streck över hennes mentala ohälsa inför hela den samlade pressen. Hon kan skriva en snaskig bok eller en barnbok, det spelar ingen roll, men formatet är viktigt för att kunna framstå som seriös igen.

Det typiska för hennes mentala ohälsa är att väldigt få egentligen bryr sig om vad hon håller på med. Även om jag alltid funnit människan oerhört osympatisk, tyckte jag det var starkt av henne när hon tog tag i träningen och visade upp en muskulös kropp som hade varit goff-tanig för evigt. Tyvärr verkar den uppmärksamheten fått henne att tro att svenska folket nu var intresserade av hennes libido, vilket inte var fallet...
Citera
2025-01-18, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gitarrvalpen
Jag vet inte vad jag ska skriva. Men nu, som panelmedlem i exempelvis Malous bokklubb på TV4.

Jag förstår ju direkt att hon har psykiska problem. Att gå från krönikör i de främsta dagstidningarna till att vika ut sig i "Onlyfans".

Det är nåt som är fel med henne. Hon har sluta skriva bra texter.
Hon är så bitter och narcissistisk och skyller på allt och alla, när det egentligen är hon som raserat sitt liv. Det enda hon skriver om är kukar värdelösa män.
Citera
2025-01-18, 14:23
Avslutad
Men allt fokus ligger på henne och hur hon upplever världen som värsta Alex Schulman.

Hennes fitta har staying power helt uppenbart, klart hon kan rehabiliteras men exakt vad har hon kvar att säga?

Hade hon haft något hade hon väl inte snackat om sin fitta hela tiden?
Citera
2025-01-18, 14:32
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Nej.

Feministen som byggde en karriär på att hata män kommer ut som en kåt sub vars enda dröm är att bli förnedrad och använd av så många män som möjligt.

Alltså you can't make this shit up.
För det första är ditt inledande påstående helt inkorrekt. För det andra, ens om det stämde; var är motsägelsen?
Citera
2025-01-18, 14:35
Avslutad
Hon hade mest som grej att skriva oerhört elaka sågningar vad jag minns, om det inte förändrats med åldern

Någon borde recensera hennes grisäckliga porr
Citera
2025-01-18, 14:46
Medlem
Klandalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
För det första är ditt inledande påstående helt inkorrekt. För det andra, ens om det stämde; var är motsägelsen?

Är du en av de där feministerna som lever i en fantasi där man kan vara feminist och vara ett knullhål åt män på samma gång?
Citera
2025-01-20, 19:34
Medlem
sillynamnams avatar
Definiera "legetim skribent"

https://amelia.expressen.se/premium/twin-peaks-larde-mig-allt-om-sex-och-morker/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in