2025-01-17, 17:45
Bannlyst
Jag vet inte vad jag ska skriva. Men nu, som panelmedlem i exempelvis Malous bokklubb på TV4.

Jag förstår ju direkt att hon har psykiska problem. Att gå från krönikör i de främsta dagstidningarna till att vika ut sig i "Onlyfans".

Det är nåt som är fel med henne. Hon har sluta skriva bra texter.
Citera
2025-01-17, 17:49
Medlem
Klandalfs avatar
Nej.

Feministen som byggde en karriär på att hata män kommer ut som en kåt sub vars enda dröm är att bli förnedrad och använd av så många män som möjligt.

Alltså you can't make this shit up.
Citera
2025-01-17, 18:07
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gitarrvalpen
Jag vet inte vad jag ska skriva. Men nu, som panelmedlem i exempelvis Malous bokklubb på TV4.

Jag förstår ju direkt att hon har psykiska problem. Att gå från krönikör i de främsta dagstidningarna till att vika ut sig i "Onlyfans".

Det är nåt som är fel med henne. Hon har sluta skriva bra texter.

Du skriver verkligen konstigt, lär dig uttrycka dig korrekt så att folk begriper vad ditt inlägg handlar om. Är Skugge (idag) med i Malous bokklubb på TV4? Är det du som är medlem i Malous bokklubb på TV4?

För övrigt skriver Skugge idag (läs "den senaste tiden") krönikör på Expressen, dock finns alla krönikorna bakom betalvägg. Krönikorna verkar mest handla om hennes prostitution på Only Fans, samt att hon träffat en kille som är både kåt, duktig i sängen och har något i skallen, personligen tvivlar jag på det sistnämnda.
Citera
2025-01-17, 18:23
Bannlyst
Jag är utestängd från betalväggen. Detta är ingen kritik gentemot dig, men alla jävla kvinnor som sagt sig vara så goda... Från Kerstin Thorwalds till Anna Wahlgren.

Känner du inte till dessa två som satt agendan på 70-talet. Med det sagt. Jag skiter i dig. Jag önskar dock en trevlig fredagskväll så klart!

Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Du skriver verkligen konstigt, lär dig uttrycka dig korrekt så att folk begriper vad ditt inlägg handlar om. Är Skugge (idag) med i Malous bokklubb på TV4? Är det du som är medlem i Malous bokklubb på TV4?

För övrigt skriver Skugge idag (läs "den senaste tiden") krönikör på Expressen, dock finns alla krönikorna bakom betalvägg. Krönikorna verkar mest handla om hennes prostitution på Only Fans, samt att hon träffat en kille som är både kåt, duktig i sängen och har något i skallen, personligen tvivlar jag på det sistnämnda.
Citera
2025-01-17, 18:30
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Jag är utestängd från betalväggen. Detta är ingen kritik gentemot dig, men alla jävla kvinnor som sagt sig vara så goda... Från Kerstin Thorwalds till Anna Wahlgren.

Känner du inte till dessa två som satt agendan på 70-talet. Med det sagt. Jag skiter i dig. Jag önskar dock en trevlig fredagskväll så klart!

Du fortsätter skriva osammanhängande och urbota korkat, vad farao har Thorvall (lär dig stava din grobian) och Wahlgren med Skugge att göra? Givetvis känner jag till dessa, det hör till allmänbildning.

Ta tag i dina läs- och skrivsvårigheter. Kontakta en studievägledare på måndag. Ha en festlig helg.
Citera
2025-01-17, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Du fortsätter skriva osammanhängande och urbota korkat, vad farao har Thorvall (lär dig stava din grobian) och Wahlgren med Skugge att göra? Givetvis känner jag till dessa, det hör till allmänbildning.

Ta tag i dina läs- och skrivsvårigheter. Kontakta en studievägledare på måndag. Ha en festlig helg.

Det minsta jag vill är att nedvärdera mina vänner här på flashback. Men med ord som "grobian" och påståenden om "läs- och skrivsvårigheter" är det svårt att ta dig på allvar.
Citera
2025-01-17, 18:41
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Det minsta jag vill är att nedvärdera mina vänner här på flashback. Men med ord som "grobian" och påståenden om "läs- och skrivsvårigheter" är det svårt att ta dig på allvar.

Som sagt, (försök) läs dina egna inlägg i tråden, du framstår som en mycket sinnesslö person, med just läs- och skrivsvårigheter. Gilla läget, du verkar ha dragit ett par nitlotter. Nog sagt.
Citera
2025-01-17, 18:41
Medlem
Ilimitados avatar
Linda Skugge personifierar en feminism som håller på att implodera av sin egen orimlighet. Man kan inte gå emot naturen. Hela feminismen som politisk rörelse kommer genomgå samma förvandling. Både tragiskt och underhållande på samma gång.
Citera
2025-01-17, 18:42
Bannlyst
Tack för ditt svar. Jag håller med!

Citat:
Ursprungligen postat av Ilimitado
Linda Skugge personifierar en feminism som håller på att implodera av sin egen orimlighet. Man kan inte gå emot naturen. Hela feminismen som politisk rörelse kommer genomgå samma förvandling. Både tragiskt och underhållande på samma gång.
Citera
2025-01-17, 19:21
Medlem
Det bästa Linda Skugge har skrivit var när hon bloggade och lade ut ett recept på fiskgratäng. Ett torskblock i en ugnsform, sedan blandar man en stor burk keso och ett paket krossade tomater och häller över. Jag lagar det fortfarande ibland.
Citera
2025-01-17, 19:42
Medlem
Sleepdancers avatar
Värsta är hennes jävla skitskriveri om totalt hjärndöda ämnen på aftonbladet plus. Jag gnäller inte på henne men aftonbladet borde skämmas som tar med sån skit.
Citera
2025-01-17, 20:00
Bannlyst
Skugge kommer sannolikt ta sig själv av daga inom något år. Den storvulna radikalfeminismen slutade med storkuksvansinne, analsex, sprut i ansiktet och en överdos fentanyl.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in