Flashback bygger pepparkakshus!
2025-01-26, 21:53
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Eric Johansson, som varit ett nervknippe hela turneringen
är avslappnad och vårt enda hopp idag.

Någonstans där djupt inne finns det mycket handboll i honom men Erkan är en gott och blandat påse med för mycket lakrits i. Det låser sig totalt i betydelsefulla matcher vilket är ett problem som måste lösas ASAP annars blir han aldrig en startspelare i landslaget får vi verkligen hoppas...
Citera
2025-01-26, 21:53
Medlem
Mullrets avatar
Apelgren har tappat rösten. Och matchen. Och turneringen.

För djävla dåligt.
Citera
2025-01-26, 21:55
Medlem
Bottennapp.se
Citera
2025-01-26, 21:56
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joow
Min upplevelse är att det blivit ovanligare att vinna utvisningen 2-0 som man brukade tjata om sen det här infördes. Baserat enbart på mästerskapstittande, så ta det för vad det är värt. Hade varit intressant att se siffror på det.

Ja, Norge körde ju över Sverige i den första halvleken, trots att Norge fick fem utvisningar mot sig.
Citera
2025-01-26, 22:00
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Eric Johansson, som varit ett nervknippe hela turneringen
är avslappnad och vårt enda hopp idag.

Ja, sju mål, han gjorde det bra i dag. Inga mål från vänstersexpositionen i Sverige. Sorglig turnering, med vinster endast mot Japan och Chile.
Citera
2025-01-26, 22:01
Medlem
Var lika bra.
Citera
2025-01-26, 22:17
Medlem
Haha Appelgren försöker rädda sitt jobb i studion med att säga ”Ge oss en chans till nästa mästerskap så kan ni slakta oss då isåfall”.
Citera
2025-01-26, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Haha Appelgren försöker rädda sitt jobb i studion med att säga ”Ge oss en chans till nästa mästerskap så kan ni slakta oss då isåfall”.
Ja otroligt och skyller väl delvis på Solbergs avgång med.
Citera
2025-01-26, 22:27
Medlem
Från att knappt ha missat en enda semifinal under Solberg till att göra det sämsta mästerskapet någonsin under Appelgren. Hur går man vidare från det här? Finns väl inte en möjlighet att han kan få sitta kvar?

Sen undrar jag om den/de som anställde honom också bör avgå. Detta är faktiskt svårt att ta in hur uselt det är av Appelgren. Jag förstår varför Solberg ville göra sig av med honom.
Senast redigerad av Kimma7 2025-01-26 kl. 22:29.
Citera
2025-01-26, 22:41
Medlem
Ezzelinos avatar
Frankrike - Egypten

Kroatien - Ungern

Danmark - Brasilien

Portugal - Tyskland
Citera
2025-01-26, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Frankrike - Egypten

Kroatien - Ungern

Danmark - Brasilien

Portugal - Tyskland

Hade varit kul och bra för handbollens skull att danskarna eller fransmännen åkte ut.

Var skitkul när tyskarna tog sig till final i OS, dock mindre kul när de blev överkörda. Trött på danska/franska dominansen bara
Citera
2025-01-26, 23:50
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Från att knappt ha missat en enda semifinal under Solberg till att göra det sämsta mästerskapet någonsin under Appelgren. Hur går man vidare från det här? Finns väl inte en möjlighet att han kan få sitta kvar?

Sen undrar jag om den/de som anställde honom också bör avgå. Detta är faktiskt svårt att ta in hur uselt det är av Appelgren. Jag förstår varför Solberg ville göra sig av med honom.

Appelgren har gjort ett strålande jobb i handbollsligan och fick ett kontrakt av en ungersk storklubb av en anledning. Ja det blev skit nu, men han har inte haft mycket tid på sig. Ge han 1 turnering till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in