• 3
  • 4
2025-01-23, 21:56
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor
Det blev vldigt tyst frn BO om den misslyckade landningen, inte ett knyst p en vecka.
Jag tnkte detsamma. Men om startsteget, som bara .. frsvann i rapporteringen precis som Starship 7 bara inte var med i DEN rapporteringen. Tyvrr pverkar det hur man ser p dessa agenter som sger sig omotiverat visa rymdfarten. Det har ju visat sig osant. Ja, Nasaspaceflight, jag menar det.

Men sen har vi kapsylen ovanp New Glenn 1, som tydligen tog sig till omloppsbana. r den kvar dr? Kommer den *alltid* vara kvar dr? Har haft en del jobbrelaterat jox och inte haft tid att grotta i det, men ser ingenting frn nn av sajterna jag brukar glo om var sjlva payloaden till NG1 tog vgen?

E man tyst kanske ingen slr en R iofs en vinnande strategi minns jag frn skolan.
Citera
2025-01-23, 22:47
Medlem
Doctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Jag tnkte detsamma. Men om startsteget, som bara .. frsvann i rapporteringen precis som Starship 7 bara inte var med i DEN rapporteringen. Tyvrr pverkar det hur man ser p dessa agenter som sger sig omotiverat visa rymdfarten. Det har ju visat sig osant. Ja, Nasaspaceflight, jag menar det.

Men sen har vi kapsylen ovanp New Glenn 1, som tydligen tog sig till omloppsbana. r den kvar dr? Kommer den *alltid* vara kvar dr? Har haft en del jobbrelaterat jox och inte haft tid att grotta i det, men ser ingenting frn nn av sajterna jag brukar glo om var sjlva payloaden till NG1 tog vgen?

E man tyst kanske ingen slr en R iofs en vinnande strategi minns jag frn skolan.

Testerna skulle ju bara vara i sex timmar och sen skulle den starta motorn en kort stund fr att g ur omloppsbana och brinna upp p vgen ned. Men de uppgifterna var ju planen de hade innan, jag tror inte att de berttat nt om hur det gick. Vet inte heller om de brukar bertta om snt om det inte hnder nn olycka och den kommer ned p ett annat stlle n tnkt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in