• 2
  • 3
2006-08-25, 09:22
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bayern
Hmm, eftersom alla filmer visas om och om igen, torde det inte vara så svårt att gå in i arkivet och hämta upp en recension som skrevs för länge sedan...

Nja, de flesta tidningar har ju filmrekommendationer som brukar vara recensioner på filmer man sett tidigare, men hennes artikel handlade tydligen om ett program som skall sändas direkt med intervjuer osv. Man kan ju inte recensera ett program som man inte ens vet hur det är upplagt och om ens de reportrar som recenseras är med i (de kan ju bli sjuka och ersättas av en annan osv).
Citera
2006-08-25, 09:35
Medlem
Vilken miss! Trist för henne. Det är inte alla som får betalt för att sitta och tycka till om en massa TV-program, måste kännas lite bittert förlora det jobbet.
Citera
2006-08-25, 13:13
Medlem
rick-ransoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janlof
Jag har för mig att K Hallert fick foten från en annan tidning för några år sedan. För övrigt så när man läser hennes krönikor så undrar man om hon över huvud taget tittar på TV eller om hon bara gissar, eller hon kanske gör en så kallad "Jag mötte Lassi"

Hon arbetade på Svenskan förut men blev sparkad/hoppade av i samband med något skriveri om kungen om jag minns rätt (kan varit något annat men tidningen fick gå ut och be om ursäkt för henne och hon stack...)
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in