2025-01-10, 22:21
Medlem
Han ser 45 r gammal ut p bilden med kesson, 75 r gammal p andra bilder, vilket stmmer?
Citera
2025-01-10, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LasseSvensson12
Vi kan vl helt enkelt rkna sjlv att om nu Expressen som har lagt ut det hr faktumet har bilder s lngt som tta r tillbaka i tiden nr hedar har varit p festerna tillsammans med kesson? S hur jvla dum i huvudet kan du vara som betvivlar en sdan grej? Tror att Expressen sitter och hittar p det nr de har bilder p kesson och hans privata fester och hans maskerad fester?

Fan dum r du egentligen. Kllan p det kan du lsa via Expressen och fr vrigt s r jag inte ute efter skriva ngon uppsats med kllhnvisningar t dig.

De r absolut grova ekonomiska brottslingar de som sitter i riksdagen japp! Men de har gjort brotten p ett lagligt stt. Hedarv betvivlar jag har gjort det d han numera bevisligen inte har den hjrnans som krvs fr ekonomisk brottslighet i klass med tex Fredrik Reinfeldt.

Att klippa av ngon fingrarna fr 10 000 spnn eller att mrda ngon fr att han har sagt eller gjort ngonting mot en annan MC gng? Jag tror inte s mnga politiker som har gjort det. Det r den dr grova brottsligheten vi pratar om. Dr tror jag att MC gngen tillsammans med de hr nya negergngen som Hedarv samarbetar med r faktiskt extremt ensamma om det hr grova skitet med bomber och skjutningar.

Spela inte dum nu fr du vet vad det hr handlar om.
Din pajas!!!
Lgg upp relevant fakta nu i stllet fr att svamla runt i din bitterhet!
Citera
2025-01-11, 01:17
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
SD ker kanske under sprren nsta gng.
Senast redigerad av UppmarksamhetsHora 2025-01-11 kl. 01:45.
Citera
2025-01-11, 10:23
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
....sama fest tre gnger... och du menar p allvar att med det "cv:et" s knner han bikern..??
...och s har vi alla bilder dr de syns tillsammans p festerna. Du kommer liksom inte runt det....
Citera
2025-01-11, 11:21
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Va bra d har du inga problem med att lgga upp verifierad fakta p det?
Ska vi sga s?

Sluta sura bara fr att du vet att det stmmer. Nu vnder vi blad som kungen sa.
Citera
2025-01-11, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
...och s har vi alla bilder dr de syns tillsammans p festerna. Du kommer liksom inte runt det....
Vad r det du vill pvisa???
Att kesson varit ngra gnger p samma fest som denne biker skulle per automatik innebra att han ingr i den "kriminella bikervrlden"??
Kamma dig! Du r endast ute efter att till varje pris smutskasta kesson, eller hur?
Citera
2025-01-11, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Bertta vad de pratade, och kom fram till!
Citera
2025-01-11, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
SD ker kanske under sprren nsta gng.
Knappast fortstt drmma
Citera
2025-01-11, 15:14
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Ngon dumstrut finns det vl som rstar p dem.
Citera
2025-01-11, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevlige john
Ni kan sluta spekulera hitta p egna sanningar, hela det chaptret r nedlagt. Om det r permanent eller inte fr tiden utvisa har ingenting med kesson eller SD att gra bara s alla vet.
Jag pratar inte om SD, jag frsker flja med i diskussionen vilket r omjligt nr du river snder fldet med din okunskap om hur Flashback och citat fungerar. Peta inte i texten om du inte vet vad som hnder.
Citera
2025-01-11, 15:58
Jag frskte f tag p Hedarv men hade inte hans nummer. Jag ville honom ingenting mer n att ge honom en gva oberoende av vem eller vad han n anser och tycker. Hur fr man tag p honom...

En del r sna som frn ingenstans bara kontaktar ministrar och annat av sympati. Utan minsta vilja att f ntt tillbaka. Det tycker tminstone jag sjlv r ett empatiskt drag.
Senast redigerad av emiraclee 2025-01-11 kl. 16:01.
Citera
2025-01-11, 16:35
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Vad r det du vill pvisa???
Att kesson varit ngra gnger p samma fest som denne biker skulle per automatik innebra att han ingr i den "kriminella bikervrlden"??
Kamma dig! Du r endast ute efter att till varje pris smutskasta kesson, eller hur?
Jag vill bara pvisa att det du sger att de inte knner varandra hgst troligt r en lgn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in