Citat:
Ursprungligen postat av
KillPu
Hur är stämningen på ryZka trollfabriken, registrerad i januari?
Bra satsning, de får gärna använda mina skattepengar!

Alla som inte håller med dig är ryssar? Bra, nu vet alla här att din slutledningsförmåga matchar en femårings. Pinsam är du. Jag skiter i Ryssland och hoppas att Ukraina vinner kriget. Nöjd? Men jag vill inte att en jävla massa svenska skattemedel ska gå till vår minimala försvarsmakt så att de kan rollspela krig, trots att inget kommer hända Sverige.
Slöseri.
Citat:
Ursprungligen postat av
NoraKuzma
Så invasionen av Ukraina är bara ett påhitt?
När ska naiva svenskar förstå att alla nationer och människor inte ser krig som något dåligt eller ont utan helt naturligt?
Ukraina delar gräns med Ryssland, och har långtgående historiska band med Ryssland. Vi har ett helt jävla Finland emellan oss och galningen Putin. Känns det fortfarande lika aktuellt och nödvändigt, tycker du? Har du kanske missat att Finland också är med i NATO, och att ryssarna inte kan attackera dem utan att dra på sig ett helvete som får slaget vid Stalingrad att framstå som en sommarpicknick?
Men visst, duktig liten dumsvenne som sväljer propaganda och svensk krigshets med hull och går. Gå till jobbet nu så att du kan betala mer i skatt och skryta över hur du drar ditt strå till stacken...