Citat:
Ursprungligen postat av
Perpersan
Hur har den stackars blivande mamman kompenserats? (Såklart kan inte pengar vara svaret, men det hjälper en bit)
Vad har samhället, i detta fallet skola, kommun, med flera givit henne som ett erkännande och en STOR ursäkt, för hur lamt man agerat mot dessa små odågor, som inte hållits åt i tid?
Hur har denne lille mördare hanterats efteråt? Saft och bulle? (Ja, jag vet att det är sarkastiskt, men man kan starkt misstänka att ungen får fortsätta att regera i klassen framöver. Rektorer är så pass rädda idag.
Ersättning till lärarinnan kan inte komma från andra än du och jag = samhället hur än detta fall döms. Vi kommer att betala detta genom våra skattemedel.
Detta är en sak att ta upp med Lotta, skoministern och Stömmer. Dessa båda kan ju ialla falll uttycka ett ord gemensamt: Oacceptabelt!! Jaha, men sedan blir det inte mer.
SKÄRP VÅRA LAGAR! NU.
Nu är vi så in i h-vete trötta på allt skit!
Som jag tidigare skrev, så vill jag bara flytta härifrå men eftersom jag har flyttat hit från ett annat 'civiliserat' land för en tid sedan så trodde jag att detta var det fria, vackra nordiska landet på jorden.
Tvi vale vilket skitland detta är. Och sedan politiker som tror sig säkra allt med sitt "oacceptabelt,"
Dags för en demonstration, typ när bönderna gick hus ur manne och tågade till Stockholm. Men då får vi väl bomber på oss av småglina. Oacceptabelt????
jag kallar det 'rävsax'.