Citat:
Ursprungligen postat av
kalasTratt
Är du personen som du var menad att vara? Det vill säga, lever du till vardags som en person som du till fullo vill vara? I samklang med din egen bild av dig själv, dina värderingar, personlighet, ambitioner, intressen, bidrag till andra osv. Om inte, vad hindrar dig? Och om svaret är ja, vad har lett dig dit?
Skulle inte påstå att jag är det, livet är påväg att rinna mig ur händerna och senaste 10 åren har flugit förbi, jag är 34 år gammal idag och jag känner att jag egentligen inte har åstadkommit nånting, jag peakade när jag va typ 22-23.
Jag har gått från att vara en sportbegåvad, social, välvårdad ,snygg man till att vara någon med social fobi, ångest, lätt överviktig och ful.
Jag klarar inte av människor längre och det är helt omöjligt för mig att hålla i ett jobb, jag kan knappt gå på stan utan att det osar ångest om mig.
Det enda positiva senaste 5-6 åren är att jag helt har slutat med knark.
Jag har lagt alla mina hopp och drömmar i ödets händer, min enda chans att få ett hyfsat drägligt liv är att på något sätt lyckats vinna pengar på stryktipset eller något annat liknande spel, vinna några miljoner och leva ut mina sista dagar i ett varmt billigt land.
Jag är väldigt energisk ibland och känner att jag vill jobba, tjäna pengar och allmänt vara boss, problemet är bara att jag har sån jävla social fobi och ångest att det inte går, hade jag bara haft ett jobb där jag kunde sitta själv, få uppgifter, slippa social kontakt så hade jag inte haft några problem att jobba 100h i veckan.