Åloppe 139 har en vit fasad medan bilder på beskjutna huset från UNT där avspärrningsband sitter har en gul/beige fasad. Bilder på Åloppe 139 från mäklaren Notar: https://www.notar.se/kopa-bostad/obj...KIQFA6I33MQUJV
Man kan även se att det är en pool i bakgrunden, så ett blekgult trähus med pool som har pooltak.
Åloppe 139 har en vit fasad medan bilder på beskjutna huset från UNT där avspärrningsband sitter har en gul/beige fasad. Bilder på Åloppe 139 från mäklaren Notar: https://www.notar.se/kopa-bostad/obj...KIQFA6I33MQUJV
Jag är inte prenumerant av UNT så ser bara bilden i länken, det lilla man ser på den är det vart fall en vit panel till vänster om dörren.
Om man kollar på dom som bor där ser det ju helt vanligt ut.
Det enda jag kan se som sticker ut om det nu är rätt person är att kvinnan har denna titel.
Kulturdirektör
Kultur och bildning / region uppsala
Jahopp, där var det, men känns väldigt galet detta, inga typiska BO.
Här tror jag absolut vi har ännu en ”felskjutning” eller annars ett ”litet pojkstreck” bara, tror inte alls att någon på adressen skulle vara kriminell eller ha såna efter sig, om det inte är nån typ av utpressning då eller liknande.
För er som inte är från trakten så är Bälinge en tätort "på landet" ca 15 min bilresa från Uppsala. Där finns en F-5 skola, några dagis och en livsmedelsaffär. Det finns ett fåtal hyresrätter. Resterande bebyggelse är bostadsrätter, radhus och villor i prisspannet 2-10 miljoner.
Brottsligheten som rapporteras på den lokala Facebookgruppen brukar mest handla om buskörning med Epa.
Bälinge har traditionellt ansetts lite finare än närliggande tätorter som Lövstalöt, Björklinge, Storvreta och Vänge.
På landsbygden runt Bälinge finns allt från inavlat WT till rejält dyra gårdar som ofta bebos av rikt folk som vill bo på en gård på landet, men nära Uppsala.
Jag kan avslöja att både Bälinge och Björklinge består av inavlade tandlösa banjospelare. Vi Uppsalabor har kallat Björklinge för incestmecka sen urminnes tider..
Jag kan avslöja att både Bälinge och Björklinge består av inavlade tandlösa banjospelare. Vi Uppsalabor har kallat Björklinge för incestmecka sen urminnes tider..
OffT: Nu ska vi inte vara sådana. I Björklinge har åtminstone en ganska välkänd författare sett dagens ljus för första gången.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!