Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-01-19, 08:07
Citat:
Ursprungligen postat av Asb3rger1337
Låt henne säga hej först då. Va i helvete vilken onyanserad start. Vadå satte sig framför? Hade hon satt sig bredvid dig istl?, hur ser ens siterna ut. Efterbl...

Hon satte sig snett emot mig, jag vågade knappt titta, men jag tyckte hon såg glad ut och kanske ville säga hej. Eller så kanske hon väntade på att jag skulle säga hej, men hon såg väl sen att jag satt där och led.
Led pga hur en massa jävla svin mobbat mig så mycket under mitt liv, för att jag exempelvis inte klarat av att få en tjej.

De enda 2 tjejer jag haft varsitt engångsligg med, de träffade jag via nätet. I ett fall sov hon över, och vi hade druckit lite. Gång nummer 1 var 2010, gång 2 var 2012.
Citera
2025-01-19, 08:10
Citat:
Ursprungligen postat av Running_man
Japp. Stämmer till 95%.

Då får man lära sig ta första steget.
År 2018 var det en 18-årig, kanske 19-årig tjej jag matchade med på Tinder, dä var det faktiskt hon som började skriva. Hon skrev "Hej!" Sen nästa meddelande "Berätta lite om dig själv, och vad gillar du i sängen?"

😀
Citera
2025-01-19, 08:18
Medlem
Tror du hon ville knulla dig för att hon satte sig mitt emot dig i kollektivtrafiken eller? Herregud alltså.

Edit: Nej du behöver inte hälsa på folk i kollektivtrafiken.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2025-01-19 kl. 08:23.
Citera
2025-01-19, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WynardTheFrog
Ska man tänka så blir livet väldigt tråkigt till slut.

Din tråd bekräftar varför jag undviker att sitta i tunnelbanan och bussen. Tycker det är obehagligt det här.

Sverige har en hel del ensamma män vilket förklarar denna desperata inställning till att du tror att hon satt sig bara för att få en kärleksförklaring eller börja dejta dig.

I andra länder bekräftar män och kvinnor varandra med en vänlig hälsning utan att män tror att det handlar om att dejta eller ligga
Citera
2025-01-19, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Men vill man ändå göra ett försök så gör nåt oskyldigt som att fråga vad klockan är eller ännu bättre fråga vad nästa station heter och vart du är på väg.

Finns minsta intresse där blir det dialog.

Jo men absolut. Är man lite osäker och inte kommer på nåt bättre att säga så är det bästa sättet att känna sig för. Man märker på sättet hon svarar hur terrängen ligger. Är hon tydligt glad och trevlig mot dig är det bara att prata på och ta hennes nummer.
Citera
2025-01-19, 09:01
Medlem
Pinoputchins avatar
Borde kanske finnas bättre ställen att ragga på än i tunnelbanan. Eller inte...
Citera
2025-01-19, 09:02
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Din tråd bekräftar varför jag undviker att sitta i tunnelbanan och bussen. Tycker det är obehagligt det här.

Sverige har en hel del ensamma män vilket förklarar denna desperata inställning till att du tror att hon satt sig bara för att få en kärleksförklaring eller börja dejta dig.

I andra länder bekräftar män och kvinnor varandra med en vänlig hälsning utan att män tror att det handlar om att dejta eller ligga

Men det här var inte meningen alls, inte ska du behöva känna så.

Man måste ju självklart kunna säga hej förutsättningslöst. Självklarhet i andra länder.
Citera
2025-01-19, 09:03
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Men det här var inte meningen alls, inte ska du behöva känna så.

Man måste ju självklart kunna säga hej förutsättningslöst. Självklarhet i andra länder.

Jag håller med dig här faktiskt.
Citera
2025-01-19, 09:04
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Borde kanske finnas bättre ställen att ragga på än i tunnelbanan. Eller inte...

Det är lite ironiskt.

Vi bestämde oss 1975 att Sverige ska vara mångkulturellt. Vi har röstat för att ta hit hela världen, men vi vill inte göra som övriga världen. Mer än äta deras maträtter, såsom kebab exempelvis.
Citera
2025-01-19, 09:05
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Det är lite ironiskt.

Vi bestämde oss 1975 att Sverige ska vara mångkulturellt. Vi har röstat för att ta hit hela världen, men vi vill inte göra som övriga världen. Mer än äta deras maträtter, såsom kebab exempelvis.

Javisst. Men frågan är om det är så att folk i övriga världen alla är så himla hurtigt pratsamma. Jag var i Tjeckien exempelvis, där var det tråkigare folk i tunnelbanan än i Sverige.
Citera
2025-01-19, 09:06
Citat:
Jag håller med dig här faktiskt.

Ja, inte ska tjejer behöva känna obehag! 😮
Sen tror jag många gånger där killar misslyckas, men som kanske hade lyckats i utlandet, det är mycket rena missförstånd.
Citera
2025-01-19, 09:07
Citat:
Javisst. Men frågan är om det är så att folk i övriga världen alla är så himla hurtigt pratsamma. Jag var i Tjeckien exempelvis, där var det tråkigare folk i tunnelbanan än i Sverige.

Jag har aldrig varit där, så säger inte emot dig, men om vi ska gå på tjejen ovanförs inlägg, hon skrev ju att i andra länder kan man förutsättningslöst börja hälsa på andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in