2025-01-03, 19:03
Medlem
Jag har gått på 5 mg per dag i 4-5 månader, första två månaderna ökade jag 15 kg i vikt, tack och lov verkade viktuppgången nå en platå där för efter det har jag inte ökat mer i vikt
Citera
2025-01-03, 19:18
Medlem
Mr.RedHats avatar
Gick på Abilify / Olanzapin. Vet inte hur mycket jag ökade i vikt då jag saknar våg. Men jag såg ut som en tjockis. En månads race på amfetamin så var det problemet löst.
Citera
2025-01-03, 19:24
Medlem
DragforADHDs avatar
jag har gått upp från 55 kg till 66 kg, på ganska kort tid. har dock inte vägt mig på länge nu.
och jag tar olanzapin 10 mg
Citera
2025-01-03, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragforADHD
jag har gått upp från 55 kg till 66 kg, på ganska kort tid. har dock inte vägt mig på länge nu.

Jag gick upp 15 kg första två månaderna men sen har det tack och lov avstannat, hur länge har du gått på den? Tycker du att den funkar bra?
Citera
2025-01-03, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragforADHD
Liknande viktökning skedde här, under ~3 veckors tid på psyk. Förbaskat skönt att äntligen vara tillbaka på banan efter att ha gått runt med extrakilon.
Citera
2025-01-03, 19:32
Avstängd
Room531s avatar
Wow, vad är det för piller?? Varför ges det ut, verkar dessutom vanligt i och med 4 svar med samma erfarenhet direkt?? Låter inte hälsosamt att ta..
Citera
2025-01-03, 19:36
Medlem
DragforADHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Jag gick upp 15 kg första två månaderna men sen har det tack och lov avstannat, hur länge har du gått på den? Tycker du att den funkar bra?
har haft olanzapin sen augusti förra året
Citera
2025-01-03, 19:38
Medlem
DragforADHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabistjejen
Liknande viktökning skedde här, under ~3 veckors tid på psyk. Förbaskat skönt att äntligen vara tillbaka på banan efter att ha gått runt med extrakilon.
jag tycker det är positivt att jag har gått upp lite av olanzapin, då jag har svårt och gå upp i vikt annars
Citera
2025-01-03, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Wow, vad är det för piller?? Varför ges det ut, verkar dessutom vanligt i och med 4 svar med samma erfarenhet direkt?? Låter inte hälsosamt att ta..

Antipsykotiska egentligen som egentligen ska skrivas ut mot mani och schizofreni men det har även börjat användas som ett alternativ till benso vid ångestproblematik
Citera
2025-01-03, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
Gick på Abilify / Olanzapin. Vet inte hur mycket jag ökade i vikt då jag saknar våg. Men jag såg ut som en tjockis. En månads race på amfetamin så var det problemet löst.
Haha ja tjack diet brukar lösa det problemet 🤣
Citera
2025-01-03, 20:18
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Antipsykotiska egentligen som egentligen ska skrivas ut mot mani och schizofreni men det har även börjat användas som ett alternativ till benso vid ångestproblematik

Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Kan även ges ut till de med tvångstankar eller som fått en psykos.
Citera
2025-01-03, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
Kan även ges ut till de med tvångstankar eller som fått en psykos.

Ja det ges till och med ut som sömnmedicin
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in