Flashback bygger pepparkakshus!
2025-01-01, 03:47
Bannlyst
Klarar inte av att äta Lays max flamin hot utan typ "flåsa", står där och sköljer av med kallt, fast det är inte så illa, det har varit mer illa när jag ätit indiskt, då är det kaos för mig.

Jag kan gilla lite inslag av starkt, men jag borde ändå vara vek när det kommer till starkt eller om jag inte klarar av lays max flamin hot?
Citera
2025-01-01, 03:52
Medlem
t.bundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hizbulllaaaaah
Klarar inte av att äta Lays max flamin hot utan typ "flåsa", står där och sköljer av med kallt, fast det är inte så illa, det har varit mer illa när jag ätit indiskt, då är det kaos för mig.

Jag kan gilla lite inslag av starkt, men jag borde ändå vara vek när det kommer till starkt eller om jag inte klarar av lays max flamin hot?

Känner du dig osäker så bygg upp tolerans. Som med allt, vänj dig vid svagare och jobba dig uppåt.
Citera
2025-01-01, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t.bundy
Känner du dig osäker så bygg upp tolerans. Som med allt, vänj dig vid svagare och jobba dig uppåt.
Jepp, TS får göra det om vill kunna äta starkare!

Hundra procent, flamin hot lays?
😅finns styrka o hetta i dom utan tvivel men..
Förmycket?

Eeesh
Citera
2025-01-01, 04:17
Medlem
franges avatar
Lays är ju för kärringar, köp Lidls Infernochips och tryck i dig en hel påse utan dipsås innan du gnäller
Citera
2025-01-01, 04:39
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Lays är ju för kärringar, köp Lidls Infernochips och tryck i dig en hel påse utan dipsås innan du gnäller

Som vuxen man skryter man inte på flashback om Lidls starka ships.
Citera
2025-01-01, 04:55
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hizbulllaaaaah

Vad vill du diskutera? Om du är allergisk mot flims-flams hottentott? Hur skall vi veta det?
Testa Patak chilipickles, då har du att göra.
Citera
2025-01-01, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t.bundy
Det går inte att börja som starke man
Citera
2025-01-01, 11:14
Medlem
Sladdarens avatar
Crave citerar icke namngivna experter som föreslår att chipsen ligger runt 50 000 Scoville-enheter, men vi har inte hittat några bevis för att backa upp detta. Detta skulle vara jämförbart med cayennepeppar, enligt Chilli World. Det skulle placera chipsen i den nedre delen av skalan i förhållande till Carolina Reaper-pepparn, som klockar in på mellan 1,5 miljoner och över 2 miljoner enheter.
Citera
2025-01-01, 11:18
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv
Som vuxen man skryter man inte på flashback om Lidls starka ships.
Fast de är ganska starka. Faktiskt så starka att de inte var angenäma att äta. Jag slängde halva påsen eftersom det inte gav mig något att äta potatis som bara är skitstark utan annan smak.
Citera
2025-01-01, 11:58
Medlem
Europes avatar
Jag har inte ätit dem, men jag har noterat att trots att jag älskar stark mat och aldrig har haft problem att äta det oavsett mängden eller sorten chili, så gillar jag inte snacks och godis som är starka. Det är helt enkelt inte samma sak, det förstnämnda är en njutning, det sistnämnda känns som en plåga. I mat stärker oftast chili hela smakupplevelsen, men jag tycker att stark chili i snacks får dem att smaka enahanda.
Senast redigerad av Europe 2025-01-01 kl. 12:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in