2024-12-30, 11:34
Medlem
Vad tycker ni om svenska män och kvinnor som rasblandar? Är det någon skillnad om det är en man eller kvinna som rasblandar? Är vissa raser mer oacceptabla än andra? Eller är det ingen skillnad på vilka raser det handlar om?
Citera
2024-12-30, 11:35
Medlem
sommarlovs avatar
Rasblandning är avskyvärt.
Varför skapa ett barn som inte känner sig hemma i något läger?
Citera
2024-12-30, 11:41
Avslutad
Tycker det är bra. Negrer från djungeln som kommit hit nyligen är ju mindre bra om dessa gör det.

Men infödda negrer och adopterade spelar ingen roll om dessa gör det.

I USA där du har negrer infödda sen 1800-talet är det ju ännu bättre.
Citera
2024-12-30, 11:43
Medlem
One2Manys avatar
Att rasblanda med någon som är icke-vit är den högsta formen av rasförräderi.
Citera
2024-12-30, 11:43
Bannlyst
Blandning i horisontell axel längs Eurasien är i sin ordning, men jag förstår inte alls vurmen för negrer.
Citera
2024-12-30, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Att rasblanda med någon som är icke-vit är den högsta formen av rasförräderi.
Spelar det någon roll om man blandar med en negroid eller någon med ljusare kulör exempelvis indier?
Citera
2024-12-30, 11:45
Medlem
Det är alltid fel, finns inga undantag.
Citera
2024-12-30, 11:57
Medlem
Klas-Vegass avatar
Jag var och turistade i nurnberg (känd för massmöte såväl som massrättegångar).

Staden består av två stora församlingar, en katolsk och en protestantisk. Det var ett folk och bodde huller om buller, umgicks, gick i samma skolor utan motsättningar.

Nyfiken som jag är frågade jag en som växte upp på 50-talet: "hur gick det om en katolik ville gifta sig med en protestant". "Det hände aldrig" svarade han.

Har funderat på det efteråt. Om man inte ens behöver gifta sig över religionsgränserna behöver man naturligtvis inte gifta sig med andra folk. Det är endast i våran korta period som det nödvändigtvis måste ske.

Framför allt tycker jag blandningen av asiater och vita ser djävligt fula ut. Ser man en familj så är både mamma och pappa avsevärt vackrare än barnet (det finns säkert undantag).

Mulatter från västindien brukar å andra sidan placera sig väldigt bra i missworld och liknande.

Man kan väl för fan respektera varandra utan att nödvändigtvis knulla?
Citera
2024-12-30, 12:07
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Vem fan vill ha barn med en svensk kvinna? jag som kille skulle aldrig sprida min säd till en svensk kvinna
Citera
2024-12-30, 12:29
Medlem
gyttjans avatar
Det vore tråkigt om det bara fanns mulatter, bättre då med diversitet, skulle vara tråkigt utan asiater också.

I liten utsträckning är det ok man ska inte vara för mycket rashygieniker, 1 till 2% kan vara blandras och resten ha sina kulturer intakta.

En nackdel är att personer från utlandet utkonkurrerar inhemska talanger, ska svenskar åka till Turkmenistan för mörkhyade tar sig sig partner från värdlandet de invandrat till.. det är en knäckefråga.
Citera
2024-12-30, 12:52
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Vad tycker ni om svenska män och kvinnor som rasblandar? Är det någon skillnad om det är en man eller kvinna som rasblandar? Är vissa raser mer oacceptabla än andra? Eller är det ingen skillnad på vilka raser det handlar om?
Latinamerika tjejer visar att det gynnar sexighet.
🥰👍
Citera
2024-12-30, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Latinamerika tjejer visar att det gynnar sexighet.
🥰👍
Allt som gynnar sexighet är bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in