Citat:
Ursprungligen postat av
OdCaBo
Det verkar korkat nr mnga syntetiska cannabinoider r helt livsfarliga men kr p.
Snart brjar folk vl d som flugor igen som frut med snt hr spice.
Dessa THC analoger r nog inte i nrheten lika farligt som vissa spice substanser var eftersom i dessa nyare THC varianterna bygger eller ndrar de bara i formulan p THC och HHC s det blir inte flera tusen gnger starkare. Spice var helt nya substanser som pverkade (hade affinitet) p cannabinoid receptorerna fast sjukt mycket starkare som att jmfra tex morfin med fentanyl dr cannabis r morfin och spice fentanyl. Dr fanns ngra rtt lugna spice kemikalier ox faktiskt men det flippade ut och mnniskor kpte 90-98% rent pulver dr det behvdes 1-5mg per dos max och fick i sig kanske 30-80mg p en gng det var mest det som gjorde det s jvla farligt ven om dr kom frdigblandad ibland som skt en till mnen men dom gjorde det inte safe s det kom max 5% ver vxt materialet. Dessa r mer safe och dessutom blandade relativt safe men bra r det ju inte men det r inte mediciner eller alkohol heller det frstr nog ungefr lika bara pverkar olika receptorer det r allt men jag hade valt Real Deal det r ju definitivt bttre n syntetiskt och inga syntetiska material hr hemma i kroppen igentligen fast jag bryr mig inte jag tycker mnniskor har rtt bestmma sjlva ver sin kropp om de kan hantera det relativt skert s borde ingen lgga sig i heller och hade de inte klassat cannabis hade detta aldrig ngonsin blivit s populrt som det r det mste man rkna in ox.
Nu har det kommit metaboliter av THC sg jag vilket jag faktiskt skulle kunna tnka testa eftersom metaboliter r vad original substans blir i kroppen som 10-oh-thc s det kan ju omjligt bli som spice men de doserar det fr hgt vilket r synd man lr ju f tolerans direkt sedan kommer inget funka.