• 1
  • 2
2025-01-02, 19:34
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Hller med i det😄

Det verkar korkat nr mnga syntetiska cannabinoider r helt livsfarliga men kr p.

Snart brjar folk vl d som flugor igen som frut med snt hr spice.
Citera
2025-01-03, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Det verkar korkat nr mnga syntetiska cannabinoider r helt livsfarliga men kr p.

Snart brjar folk vl d som flugor igen som frut med snt hr spice.

Dessa THC analoger r nog inte i nrheten lika farligt som vissa spice substanser var eftersom i dessa nyare THC varianterna bygger eller ndrar de bara i formulan p THC och HHC s det blir inte flera tusen gnger starkare. Spice var helt nya substanser som pverkade (hade affinitet) p cannabinoid receptorerna fast sjukt mycket starkare som att jmfra tex morfin med fentanyl dr cannabis r morfin och spice fentanyl. Dr fanns ngra rtt lugna spice kemikalier ox faktiskt men det flippade ut och mnniskor kpte 90-98% rent pulver dr det behvdes 1-5mg per dos max och fick i sig kanske 30-80mg p en gng det var mest det som gjorde det s jvla farligt ven om dr kom frdigblandad ibland som skt en till mnen men dom gjorde det inte safe s det kom max 5% ver vxt materialet. Dessa r mer safe och dessutom blandade relativt safe men bra r det ju inte men det r inte mediciner eller alkohol heller det frstr nog ungefr lika bara pverkar olika receptorer det r allt men jag hade valt Real Deal det r ju definitivt bttre n syntetiskt och inga syntetiska material hr hemma i kroppen igentligen fast jag bryr mig inte jag tycker mnniskor har rtt bestmma sjlva ver sin kropp om de kan hantera det relativt skert s borde ingen lgga sig i heller och hade de inte klassat cannabis hade detta aldrig ngonsin blivit s populrt som det r det mste man rkna in ox.
Nu har det kommit metaboliter av THC sg jag vilket jag faktiskt skulle kunna tnka testa eftersom metaboliter r vad original substans blir i kroppen som 10-oh-thc s det kan ju omjligt bli som spice men de doserar det fr hgt vilket r synd man lr ju f tolerans direkt sedan kommer inget funka.
Citera
2025-01-09, 07:26
Medlem
FriendlyNo1s avatar
Jag kpte en vape frn en svensk terfrsljare och den skulle innehlla THCM. Jag har p ngra timmar dragit i mig all olja och jag skulle sga att denna knns typ ingenting. Jag r glad p ett stt fr jag slapp ta asmycket godis och m skit imorgon, men jag r ocks halvt missnjd d jag frvntade mig THC-liknande effekt, om n svagare. Jag hade blivit lika hg om ngon gav en jvligt mlande beskrivning p ett cannabis-rus. Nja, jag kpte dessa vapes med ett annat syfte. Jag har nmligen rkt cannabis fr ngra veckor sedan och jag brukar vara positiv i ver 2 mnader, ibland 3 mnader, s om jag blir stoppad och testad s tnker jag skylla p vapen. Om det fungerar eller inte kan ingen sga men det r bttre n inget.

Om den hr terfrsljaren skulle slja sdana hr vapes fr 10 kronor styck, med samma olja i, s skulle jag nd inte kpa den, fr det knns i halsen att den r vldigt anstrngd. Det blev typ en syssla tillslut att frska f i mig den.

Jag har testat HHC, THC-JD, THC-B. Frn denna terfrsljare kpte jag en annan vape som innehll THC-B. Jag anser att den THC-B knns svagare n THC-B som jag konsumerat tidigare. Angende HHC (inklusive alla variationerna, typ HHC-P, HHC0 eller vad dom hette) och THC-JD. Nr jag konsumerade dom s kunde jag hosta lite extra, men det var det enda negativa, man blev fan hg! Men p dessa vapes med THCM och THC-B, n jag vill inte pst att jag blev hg.
Citera
2025-03-10, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1
Jag kpte en vape frn en svensk terfrsljare och den skulle innehlla THCM. Jag har p ngra timmar dragit i mig all olja och jag skulle sga att denna knns typ ingenting. Jag r glad p ett stt fr jag slapp ta asmycket godis och m skit imorgon, men jag r ocks halvt missnjd d jag frvntade mig THC-liknande effekt, om n svagare. Jag hade blivit lika hg om ngon gav en jvligt mlande beskrivning p ett cannabis-rus. Nja, jag kpte dessa vapes med ett annat syfte. Jag har nmligen rkt cannabis fr ngra veckor sedan och jag brukar vara positiv i ver 2 mnader, ibland 3 mnader, s om jag blir stoppad och testad s tnker jag skylla p vapen. Om det fungerar eller inte kan ingen sga men det r bttre n inget.

Om den hr terfrsljaren skulle slja sdana hr vapes fr 10 kronor styck, med samma olja i, s skulle jag nd inte kpa den, fr det knns i halsen att den r vldigt anstrngd. Det blev typ en syssla tillslut att frska f i mig den.

Jag har testat HHC, THC-JD, THC-B. Frn denna terfrsljare kpte jag en annan vape som innehll THC-B. Jag anser att den THC-B knns svagare n THC-B som jag konsumerat tidigare. Angende HHC (inklusive alla variationerna, typ HHC-P, HHC0 eller vad dom hette) och THC-JD. Nr jag konsumerade dom s kunde jag hosta lite extra, men det var det enda negativa, man blev fan hg! Men p dessa vapes med THCM och THC-B, n jag vill inte pst att jag blev hg.

Testade den THCM och jag fick effekt fast det var vldigt lite men det funkade. Fast jag r knslig mot THC fast kan hlla med det var lite vl dligt. Nsta blir THCB och jag tror den blir perfekt fr mig fast blir nog den med dubbel styrka eftersom man vnjer sig fort.
Citera
2025-04-22, 13:09
Medlem
Tjena alla. Vet nn en vape som funkar. Inrikes. Eller ska man acceptera att det r bara lurendrejeri.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in