Citat:
Ursprungligen postat av
OdCaBo
Det verkar korkat när många syntetiska cannabinoider är helt livsfarliga men kör på.
Snart börjar folk väl dö som flugor igen som förut med sånt här spice.
Dessa THC analoger är nog inte i närheten lika farligt som vissa spice substanser var eftersom i dessa nyare THC varianterna bygger eller ändrar de bara i formulan på THC och HHC så det blir inte flera tusen gånger starkare. Spice var helt nya substanser som påverkade (hade affinitet) på cannabinoid receptorerna fast sjukt mycket starkare som att jämföra tex morfin med fentanyl där cannabis är morfin och spice fentanyl. Där fanns några rätt lugna spice kemikalier oxå faktiskt men det flippade ut och människor köpte 90-98% rent pulver där det behövdes 1-5mg per dos max och fick i sig kanske 30-80mg på en gång det var mest det som gjorde det så jävla farligt även om där kom färdigblandad ibland som sköt en till månen men dom gjorde det inte safe så det kom max 5% över växt materialet. Dessa är mer safe och dessutom blandade relativt safe men bra är det ju inte men det är inte mediciner eller alkohol heller det förstör nog ungefär lika bara påverkar olika receptorer det är allt men jag hade valt Real Deal det är ju definitivt bättre än syntetiskt och inga syntetiska material hör hemma i kroppen igentligen fast jag bryr mig inte jag tycker människor har rätt bestämma själva över sin kropp om de kan hantera det relativt säkert så borde ingen lägga sig i heller och hade de inte klassat cannabis hade detta aldrig någonsin blivit så populärt som det är det måste man räkna in oxå.
Nu har det kommit metaboliter av THC såg jag vilket jag faktiskt skulle kunna tänka testa eftersom metaboliter är vad original substans blir i kroppen som 10-oh-thc så det kan ju omöjligt bli som spice men de doserar det för högt vilket är synd man lär ju få tolerans direkt sedan kommer inget funka.