Citat:
Ursprungligen postat av
krommee
Hur då? FÅtt ut flera gånger av LCS Limited men de har ju världens långsammaste uttagstider
Världens långsammaste KYC också FYFAN. de har nog en av de bästa stalling taktiker som finns.
Jag har bevis på detta... de konfiskerade en massa av mina vinster, sa inte varför.. och krävde massa dokument samtidigt.. Så jag tog det vidare till MADRE och jag skapade en tvist där. Deras anklagelser mot mig var att jag hade spelat på 2 matcher som redan var över. Alltså att jag lagt livebets efter att matchen var slut.. Vilket var BS
Roliga var att när MADRE fråga dessa om bevis så skickade de timestamps.. och timestampsen på när mina bets var tagna visade TYDLIGT att det var innan matchen var slut... Så MADRE tog min sida och beordrade LCS att betala mig mina pengar
Så LCS limited VISSTE OM alltså att det var BS från början men eftersom de vet att folk inte orkar göra en tvist av det och göra allt de kan för att få ut sina pengar så gör dom såna här saker.. Så ja va jävligt försiktigt. tog mig cirka 3 månader tror jag innan jag fick mina pengar pga denna BS konfiskeringen.
Finns bättre sidor o spela på