2024-12-24, 00:42
Medlem
Hugo Pratts avatar
Detta är den riktiga Amelia Carter med perfekt twitter-bait CV.

https://www.purchase.edu/live/profil...elia-carter-18

Jag tycker inte att det ser ut som samma kvinna som i fotot som sprids på sociala medier.
Senast redigerad av Hugo Pratt 2024-12-24 kl. 00:52.
Citera
2024-12-24, 01:43
Medlem
JustTrollings avatar
Sebastian Zapeta-Calil kom till USA från Guatemala 2018, skickades hem till Guatemala. Men har sedan tagit sig till USA igen.

Alltså en illegal massmigrant från söder om gränsen, som tagit sig till USA för att begå brott mot vita människor.

"Sebastian Zapeta-Calil, 33, is an unlawfully present Guatemalan citizen who entered the United States without admission by an immigration official," a U.S. Immigration and Customs Enforcement spokesperson said.

Zapeta-Calil was arrested by Border Patrol on June 1, 2018, after he crossed illegally into Sonoita, Arizona, and was deported by the Trump administration just days later on June 7, ICE spokesperson Marie Ferguson told FOX News.

Ferguson added that Zapeta then re-entered the U.S. illegally "on an unknown date and location."
https://www.fox5ny.com/news/nyc-subw...n-zapeta-calil
Citera
2024-12-24, 02:12
Medlem
Malawi-Golds avatar
Såg bilden när hon brann på X nyss, ingen trevlig syn..
Citera
2024-12-24, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Polisen som bara går förbi tar ju ändå priset. NYPD har lämnat WO på staden för länge sen, försöker inte ens ta fast banditerna. Därför hjältar som Daniel Penny tvingas ta över och sen behöva springa gatlopp för det.

Först trodde jag kvinnan hängde i nåt och var helt still, men sen rör hon sig och polisen går förbi.
Helt jävla sjukt att en polis inte gör nåt i en sådan situation.
I Sverige hade nog polisen fått sparken.
Citera
2024-12-24, 08:08
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Mitt hat bara växer och växer mot BRUNA och SVARTA fula apor.
HUR FAN KAN VI VITA TILLÅTA DETTA. 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠
Citera
2024-12-24, 09:34
Medlem
Rollokolans avatar
Såg precis filmen och blir så in i helvete upprörd. Hade jag haft möjlighet så hade jag brutit nacken på aset direkt jag förstod att han var skyldig. Ge sig på en sovande hemlös...fy fan. Fy fan iofs för att ge sig på vem som helst men de svagaste av de svaga...
Citera
2024-12-24, 09:36
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Om han filmade istället för att ingripa så finns det väl en chans att han blir åttalad med?

Jag har inte lust att titta på filmen....men i artikeln så står det att hon hade en filt, jag gissar på en fleece filt, motsvarar att få napalm på sig, smält plast som fastnar och brinner....hoppas det gick över fort.

GM som Biden har sett till att få dit, var väl säkert rädd för att hamna i fängelset eller mentalsjukhuset i Guatemala som han blivit släppt från emot att ta sig över till USA, ...avsändare Soros....

Jag gissar att han inte kommer att få det speciellt roligt i ett amerikanskt fängelse, jag tror han är död inom 12 månader.
Du skriver att du inte såg filmen. Tyvärr gick det inte över så fort som man hade kunnat "önska"

Hur gärna jag än vill att han ska få ett helvete i fängelset så tror jag att han bara blir en i mängden. Han hittar sina homies och är trygg där.
Senast redigerad av Rollokolan 2024-12-24 kl. 09:38.
Citera
2024-12-24, 09:45
Medlem
KalleBoll33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
En anledning till att hon inte skriker är att hon kvävs levande utav att elden bränner upp allt syre runt omkring henne, hon vaknade troligtvis upp och märkte att hon inte kan andas utan att det bara kommer in heta flammor i hennes lungor, därav den totala apatin till vad som händer med henne + att omgivningen är i totalt kaos och samtidigt i stiltje genom att ingen ingriper.

Gissar jag på.
Borde man inte ramla omkull åtminstone? Hon ser ju inte ens ut att nodda heller?
Citera
2024-12-24, 10:06
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
En rätt bra artikel som beskriver hur demokraternas woke hbtqi+p feminist bblm politik förstör samhällets ryggrad helt

https://nypost.com/2024/12/23/opinio...t-to-humanity/
Citera
2024-12-24, 10:13
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleBoll33
Borde man inte ramla omkull åtminstone? Hon ser ju inte ens ut att nodda heller?

Jag såg ett klipp där man ser hur vitflådd hennes ben blivit av elden, och då är inte kroppens instinkt att hoppa upp och ner eller röra sig, möjligtvis vagga fram och tillbaka sakta i snigelfart.
Hon står ju "vid" dörren mot plattformen i ett klipp, sen är hon på motsatt sida vid den andra dörren senare så hon har ju uppenbarligen tagit ett par steg.
Citera
2024-12-24, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofstom
Prison... 60 år... är han 40 är gammal ? Frihet cirka 22 år... 18 år omyndig hos föräldrar... han hann med 22 år i frihet.. voi voi

Vad är det du försöker skriva?
Citera
2024-12-24, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Offret var 29-åriga AMELIA CARTER. Ingen knarkare, inte full, ingen uteliggare. En söt vit tjej.

https://x.com/GeneMeeting/status/1871251683478769832

Blir det upplopp nu?
Inte från vitas håll. Och antagligen inte från svartas heller. Vita kvinnor är i gemen förrädare och helt värdelösa. Inget man som vit man bryr sig mycket om. Så nej det blir nog bara en stilla begravning och den heta tjejen blir glömt kapitel redan efter jul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in