2024-12-22, 12:32
Medlem
Jasper.Newtons avatar
Igår kväll hade jag sex och som vanligt så gick jag ner på henne, vände henne på mage och slickade hennes anus. Efter en stund så placerade jag näsan där och luktade djupt. Hon slog till mig på huvudet och vände sig om och sa att jag inte fick göra så, och hon vill nu inte att jag är mer runt hennes anus. Om hon verkligen är seriös med detta så kommer vi inte kunna vara tillsammans länge till men jag tror hon lugnar ner sig snart. Har ni några tips på hur jag kan lösa situationen?
Citera
2024-12-22, 12:36
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Igår kväll hade jag sex och som vanligt så gick jag ner på henne, vände henne på mage och slickade hennes anus. Efter en stund så placerade jag näsan där och luktade djupt. Hon slog till mig på huvudet och vände sig om och sa att jag inte fick göra så, och hon vill nu inte att jag är mer runt hennes anus. Om hon verkligen är seriös med detta så kommer vi inte kunna vara tillsammans länge till men jag tror hon lugnar ner sig snart. Har ni några tips på hur jag kan lösa situationen?

Om du inte redan nu jappar henne i arslet varje dag så kommer du att få problem att få leka i hennes skithål.
Citera
2024-12-22, 12:50
Medlem
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acies
Om du inte redan nu jappar henne i arslet varje dag så kommer du att få problem att få leka i hennes skithål.
Nästan varje dag. 20 gånger per månad säger vi.
Citera
2024-12-22, 14:05
Medlem
Min brud tycker jag är äcklig när jag vill slicka hennes anus, hoppas hon ändrar sig någon dag.
Citera
2024-12-22, 14:46
Medlem
franges avatar
Gillar du smaken av bajs i munnen?
Citera
2024-12-22, 15:37
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Gillar du smaken av bajs i munnen?

Tjejen är förmodligen nydyschad.
Då smakar och doftar det mindre än en fitta.
Citera
2024-12-22, 16:19
Moderator
Amirons avatar
Inget för R&S så vi försöker med E&S i stället.

R&S-->> E&S

//Mod
Citera
2024-12-22, 16:22
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Min tjej vill inte att jag leker med hennes anus mer efter att jag sniffat där

Det där kan jag ju tycka är lite konstigt. Så här lät det ju igår.....

Citat:
Senast idag fick jag höra från min nuvarande flickvän att jag är för översexuell, men eftersom vi är tillsammans så är det OK och därför går hon med på allt.
Citera
2024-12-22, 16:54
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton

Ja sniffa är skumt, fortsätt att slicka och njut av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in