• 3
  • 4
2025-01-25, 22:29
Medlem
Gonzalos och Marco Polo har funnits i över 30 år av en anledning…😎
Citera
2025-01-31, 06:10
Medlem
Kanske lite oväntat men bistron på Hotell Södra Berget, grymt goda vedugnsbakade pizzor!
Citera
2025-01-31, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodiak
Kanske lite oväntat men bistron på Hotell Södra Berget, grymt goda vedugnsbakade pizzor!

Är du säker? Kan vara jag som blandar ihop stället med ett annat men minnet är att pizzan var riktigt dålig trots deras "vedugnsbakade" pizzor italian style . Men du kanske tror vedungsbakad betyder kvalite?
Citera
2025-02-03, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filers
Är du säker? Kan vara jag som blandar ihop stället med ett annat men minnet är att pizzan var riktigt dålig trots deras "vedugnsbakade" pizzor italian style . Men du kanske tror vedungsbakad betyder kvalite?

Klart att vedugnsbakad inte alltid betyder kvalité men det har jag inte påstått heller…
Citera
2025-02-13, 21:18
Medlem
Marco polo är fan den sämsta av alla jag ätit på i Sundsvall, salt, flottigt och grisigt.

Förvånansvärt dåligt år krubb och tugg, kan inte riktigt sätta fingret på varför men fattas något så att det bara smakar meh.

San remo, helt ok
Pizza Playa, helt ok.
Pizzabutik ciao, roligt och helt ok.
Robertos, helt ok.
Pizzerian i Indal, dålig men klart ätbart.

Det är allt jag kan rapportera.
Citera
2025-06-26, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av journeyman2k
Gonzalos och Marco Polo har funnits i över 30 år av en anledning…😎

Sant, men godast vette tusan.
Citera
2025-06-27, 10:27
Medlem
Marco polo är nog den sämsta i stan skulle jag påstå.

Gonzaloz va bättre förr, MEN pizza salladen är bäst i stan.

Men absolut bästa i stan är pizzeria favorit, gamla ägarna av camping i Sundsbruk, riktigt tun botten och bra skit på!
Citera
2025-07-14, 21:47
Medlem
Eftersom jag jobbat både på Playa, och Ramona i Timrå, och 3 pizzerior till, säger jag fortfarande:
Bella Italia, Skönsberg.
Fun fact:
Åt en pizza i Rom, i gamla delen, och skällde ut sevitris och pizzakock, den skiten skulle jag ha fått sparken för, om jag gjort den.
Citera
2025-07-15, 11:07
Medlem
Lilla Napoli i Bydalen! Riktigt bra pizza, supertrevlig personal, har flera gånger blivit bjuden på typ dricka/sås, bra hemsida att beställa på och dricka ingår. Väl värt en omväg och passa på att handla lite medans man väntar på maten.

Har inte käkat på Marco Polo men fick hem reklam i brevlådan där jag såg att plankan går på 400:- och tänker att så pass jävla bra kan väl inte en pizzeriaplanka vara
Citera
2025-07-26, 14:19
Medlem
Dilkingtons avatar
Nu var det många år sedan jag bodde i Sundsvall, men har aldrig förstått hur Pizza Playa kunnat överleva. Aldrig har de levererat en bra pizza.
Citera
2025-08-11, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memixen
Marco polo är nog den sämsta i stan skulle jag påstå.

Gonzaloz va bättre förr, MEN pizza salladen är bäst i stan.

Men absolut bästa i stan är pizzeria favorit, gamla ägarna av camping i Sundsbruk, riktigt tun botten och bra skit på!

Ett tips till alla som gillar Pizzeria Favorit är att testa Finsta Pizzeria. Han som driver Finsta var med och startade upp Favorit och Pizzhus1 för många år sen.

Finsta är extra schysst för det är bara en bagare så alla pizzor håller samma nivå oavsett när man e där.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in