2024-12-23, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Jag kan inte tänka mig någon som ”hinner” att vara sjuk bättre än en multimiljonär till barnlös mode-influencer med möjlighet att jobba hemifrån. Varken jorden eller hennes ekonomi skulle gå under av en veckas sjukfrånvaro.

Det låter som svepskäl, för att dölja den egentliga anledningen till att ha privat toa. Är också märkligt då att bara ”säkra” privat-toan med en lapp som är så dåligt ditsatt att den lätt kan ramla ner.

Och företaget måste väl ha en plan för hur de ska agera när Djerf inte kommer till kontoret. Istället för kontoret kan det ju bli akuten:

” Läkaren berättade då att hennes graviditet satt i äggledaren och hon behövde opereras akut.

”Mitt hjärta värkte konstant”

– Det gick inte att stå upp så kroppen fick stanna i sitt framåtlutande läge. Smärtan var konstant och ilande, jag skakade och skakade. Det kändes som att det aldrig tog slut, säger Djerf i sommarpratet.

Matilda Djerf vaknade upp med tre nya ärr på magen och en förlorad äggledare. Hon hade aldrig hört talas om utomkvedshavandeskap förut, men säger att det satt både fysiska och psykiska spår i henne.”

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...itt-sommarprat

Det planeras dock för barn:

” We need to find a better balance eventually, especially when we have children. We want time to be ourselves and be together as a family.

Chan: Did I hear children?

Johansson: It’s a few years away because we’re just starting and hustling. Currently, we’re only working hard without it affecting anyone else. So, it’s okay with just the two of us. We’ll have to wait before expanding into having a family.

Djerf: We discussed with a few colleagues what would happen if I got pregnant. It wouldn’t be ideal right now, so we’re not there yet.”

https://www.forbes.com/sites/angelac...mus-johansson/

Kanske kan ”problemet med barn” ”lösas” genom surrogatmödrar och barnflickor?
Senast redigerad av Bulllen 2024-12-23 kl. 13:57.
Citera
2024-12-23, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Osminkad och i närbild ser man att hon är uttrustad med ett riktigt gristryne mitt i ansiktet. Två små runda hål i ett tryne mitt i plytet.

Men hon verkar leva i sin egen värld, och i den världen är hon nog snyggast i universum:

” Stå på dig, lita på dig själv och våga tro så starkt och så mycket på dig själv att alla andras åsikter bara blir till ett brus, avslutar Matilda Djerf.”

https://driva-eget.se/nyheter/matild...gangsreceptet/
Citera
2024-12-23, 14:55
Medlem
Jag tycker hon ser ut som en gris i ansiktet.
Citera
2024-12-23, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanders.lust
Jag tycker hon ser ut som en gris i ansiktet.

Det är nog för att hon ibland fotograferas på det sättet att hennes uppnäsa blir lite som ett gristryne.🐽 Så kan det ju bli när man har den typen av näsa.

Som på bilden i den här artikeln:

https://www.resume.se/kommunikation/...-i-andra-hand/

Dock försöker hon hålla modet uppe, framgår det i artikeln:

”– Det är inte synd om mig.”

” jag kommer i andra hand”

Hon har ”bara” sett till att hon fått ett före detta sovrum omvandlat till sin privata walk-in-closet i deras över 100 kvm östermalms-lägenhet. En sann icke-egoist är hon nog…
Citera
2024-12-23, 17:11
Medlem
Strulade och pullade bruttan sommarlovet till första ring. Hon var populär men en riktig bitch mot andra tjejer. Kan definitivt skriva under på att hon var/är en narcissist. Dålig på att hångla också, alldeles för frenetisk med tungan.
Citera
2024-12-23, 17:36
Medlem
Haha ingen chans att hon är fager under det där spaklet, det ser vem som helst på långt håll. Kompenserar väl med sin narcistiska personlighet, mycket vanligt.
Citera
2024-12-23, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gbgkillen
Haha ingen chans att hon är fager under det där spaklet, det ser vem som helst på långt håll. Kompenserar väl med sin narcistiska personlighet, mycket vanligt.

Vet inte hur gammal Matildas syrra Amanda Djerf är, men hon sminkar sig också rätt mkt och är också någon slags influenser verkar det som. Eller så är det bara ett vanligt Instagram konto?

https://www.instagram.com/amandadjerf/

Ser kanske hårt sminkat ut också eftersom de blonderar håret så mycket.

Matilda Djerf är väl lite av en exhibitionist.
Senast redigerad av Bulllen 2024-12-23 kl. 18:17.
Citera
2024-12-24, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulllen
Vet inte hur gammal Matildas syrra Amanda Djerf är, men hon sminkar sig också rätt mkt och är också någon slags influenser verkar det som. Eller så är det bara ett vanligt Instagram konto?

https://www.instagram.com/amandadjerf/

Ser kanske hårt sminkat ut också eftersom de blonderar håret så mycket.

Matilda Djerf är väl lite av en exhibitionist.

Vilken skitvärld där man kan "jobba" med att lägga upp bilder från sitt liv där man inte gör ett skit utan bara ser snygg ut i snygga miljöer. Menar Influencers om nu Amanda är en. Måste kännas kul för alla kvinnor med riktiga jobb som städare, inom äldrevården, undersköterska, inustriarbetare, förskola, lärare, dagis, mat-tant, hemtjänst osv
Citera
2024-12-24, 07:34
Medlem
Citat:
Osminkad och i närbild ser man att hon är uttrustad med ett riktigt gristryne mitt i ansiktet. Två små runda hål i ett tryne mitt i plytet.

Ja det är fantastiskt vad medelmåttor kan göra som influensers. Vart är världen på väg liksom? Mycket beklämmande att småtjejer köper den här skiten som produceras av ’nollor’ som djerf med flera
Citera
2024-12-24, 08:01
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
Att hon snortar är faktiskt en väldigt logisk förklaring till att hon har en privat toalett.

Min första tanke också, hon verkar ju ha penntroll tendenser.
Citera
2025-01-10, 20:04
Medlem
Citat:

Har du sett hennes syster? De har inte vackra näsor direkt.
Citera
2025-01-10, 23:31
Medlem
GodSosses avatar
Hon påstod att hon behövde en privat toalett för att hålla sig frisk.
Men hur gör hon när hon är på språng i stora modevärlden?
1: Tar med sin privata toalett?
2: Håller sig tills hon kommer tillbaka?
3:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in