Citat:
Ursprungligen postat av
TjackOhej
Hur yttrar sig dina psykoser?
Finns det någon "röd tråd" i det du upplever under psykosen eller är det lite high chapparall med det hela?
Vilken/vilka antipsykotika står du på?
det finns normal tillstånd där jag lyckas vara normal så att säga, men för det mesta är det high chapparall, men som sagt, har bipolära depressioner, och gråtfärdighet, suicidala tankar, när jag är som mest deprimerad.
Sen har jag maniska faser som just nu. jag befinner mig i en manisk fas nu, även trots jag tagit neuroleptika.. sen kommer den schizofrena sidan in i bilden att jag tror på grejer som inte finns, jag tror folk kan läsa mina tankar, jag tror folk förföljer mig, osv osv. och så tror jag mycket på det paranormala, och får hallucinationer ibland. samt visioner.
Om man träffar mig på stan kan jag vara jätteglad och skratta och skämta så jag får dig och skratta enormt, folk älskar min humor ibland (om dom lyckas förstå den), för ibland säger jag så knasiga grejer att jag kan få folk och skratta så att dom håller på att skita ner sig. det har hänt flera gånger när jag är manisk att jag får folk att skratta skit mycket