• 6
  • 7
2025-05-03, 22:55
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miffed
Varför skulle någon göra det?
För att dom vill ha någon som är frisk
Citera
2025-05-03, 23:13
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Såhär skriver sajten:

"Unjabbed.net skapades för att tillåta covid ovaccinerade män och kvinnor att träffa varandra i syfte att träffa, vänskap och anslutning till likasinnade individer. Stora anslutningar kan göras med människor som förstår världen på samma sätt.

20% av människorna i Europa och USA har inte fått några covidvaccinationer. Detta gör det svårt att hitta en ovaccinerad partner på vanliga sociala webbplatser.

Vanliga dejtingsajter har månadsavgifter som de flesta inte vill betala och därför försöker de göra det bästa av sina mycket begränsade gratisfunktioner. Vi vill vara annorlunda och alla våra grundläggande funktioner för att söka efter personer baserat på stad är gratis. Till skillnad från andra webbplatser är kostnaden för att använda vår meddelandefunktion låg. Att svara på meddelanden är gratis. Dessutom är syftet här att hitta likasinnade människor att prata med
"

Länk, hemsida:
https://unjabbed.net/sv/

Länk, X/Twitter:
https://x.com/UnjabbedDotNet

Kommer flashbacks kärlekskranka antivaxxare nu att söka sin livspartner på Unjabbed, vad tror ni?
Haha

Undrar hur stor procent av de reggade som är dokumenterat psykiskt sjuka. Jag gissar på 95-98%.
Citera
2025-05-04, 09:30
Medlem
Miffeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
För att dom vill ha någon som är frisk

Mhm.
Jag tänker att de flesta av de som är vaccinerade vill ha någon som också är vaccinerad. Så jag tror inte ni behöver oroa er
Citera
2025-05-04, 10:51
Medlem
Citat:
Mhm.
Jag tänker att de flesta av de som är vaccinerade vill ha någon som också är vaccinerad. Så jag tror inte ni behöver oroa er

Varför då? Pandemin är över för längesedan och med facit i hand var det ett misstag att vaccinera så stor del av befolkningen. Jag hade förstått ditt resonemang ifall vi befann oss just nu i covid-pandemin och vi inte satt med facit i hand.
Citera
2025-05-04, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aprilomaja
Varför då? Pandemin är över för längesedan och med facit i hand var det ett misstag att vaccinera så stor del av befolkningen. Jag hade förstått ditt resonemang ifall vi befann oss just nu i covid-pandemin och vi inte satt med facit i hand.
Förnekelsen är gigantisk hos dem som vaccinerat sig, de vill inte erkänna att det var i bästa fall helt värdelöst .
Citera
2025-05-04, 14:49
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Mhm.
Nja är ganska säker på att en del kommer slingra sig in ändå, finns alltid en liten risk för det. Där var faktiskt en del som såg igenom det efter en eller två sprutor och x många symptom så.
Citera
2025-05-06, 17:17
Medlem
Miffeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Nja är ganska säker på att en del kommer slingra sig in ändå, finns alltid en liten risk för det. Där var faktiskt en del som såg igenom det efter en eller två sprutor och x många symptom så.

Aha. Tja, någon driftig i ert gäng får väl ordna som ett omvänt covidbevis, där man kan bevisa att man inte tog någon spruta
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in