Tror du är lite abstinent och sugen på slemhogs premiumbehandling, ett par muskelösa armar som knådar din späda lena kropp ,-) Du bjuder rostbiff och vin först.
Ja du, har varit späd en gång i tiden. Hade nog spinkigare armar än dina muskellösa.
Nu är jag allt annat än det och gömmer mig hellre från både knådande fingrar och omvärlden.
Och alkohol är inget jag dricker. Tycker faktiskt få oralsex är sjukt obehagligt och inget jag alls uppskattar.
Om du bränner (nu tar jag i lite) en miljon på en helg, allt i lyx o ger gåvor till tjejerna, som du med lite tur, kanske får i säng redan strax efter ni träffats. Då kan du göra det två gånger.
Men tänk tjejernas besvikelse när de får reda på att du inte är mångmiljonär. Utan en helt vanlig kontorsnisse, på riktigt. Skulle du inte känna skam o värdelöshet när det väl kommer fram att du inte längre är "mångmiljonär"? När pengarna är slut. Gentemot de personer du festat runt o bjudit allt på? Kommer dom fortfarande att vilja umgås med dig?
O sen kan man ju fråga sig om det hela var värt dina två miljoner, som du sparat ihop under en (förmodad) längre tid? Nä, res runt för dina pengar istället. Det är typ lika roligt att sitta på en bar i Thailand jämfört med Stureplan. Tror jag i.a.f. med reservation för att jag inte varit på Stureplanskrogarna. Jag skulle inte palla det "fina" folkets koder o leva som dom riktigt rika. Det är knappast nått man lär sig på en helg.
Du kanske kan köpa en lite dyrare bil istället, så har du i.a.f. fått nått vettigt o roligt kvar för pengarna?
Umgås med medelklassen istället, där kommer du att uppfattas som "den rika", vilket är mycket roligare, än att låtsas vara rik ett par dagar med överklassen.
Vilken framgång kan man ha med fräscha brudar runt 25 ifall man glider in på Spy bar, 40 bast med schyst outfit, rolex, 190 cm lång, rätt frilla och 2 mille sparat och bjuder helrör och är generös nuförtiden? Är man kung i baren med 2 millar på kontot? En raggreplik kan ju vara man bjuder me dom till penthouse våning i Spanien och dricka Sangria och ska ta foton på dom för influencers magasin. I själva verket är jag bara en vanlig kontorsnisse som sparat mycket från lön under alla år men på klubben är man officielt businessman.
Har fjunisarna på 22 bast med studiemedel som jagar happy hour öl eller gängmedlemmarna som dealar koks med profit på 15 lax i veckan någon att sätta emot rent statusmässigt eller är man bara en patetisk snuskgubbe som blir utslängd på gatan?
Hur är stämningen i utelivet nuförtiden?
/Slemhög.
Tänker att det skulle gå hur bra som helst. Nu är detta lite utanför min kunskap men lägg 100 000 på klocka och kläder så är du välklädd så det räcker utan att vara vräkig.
Lägger du sen kring 10000-20000 på en kväll så är du inte kung i baren men du har möjlighet att vara generös mot några personer och bjuda en del.
Allt handlar ju om din personlighet i slutänden om det blir några ragg.
Vilken framgång kan man ha med fräscha brudar runt 25 ifall man glider in på Spy bar, 40 bast med schyst outfit, rolex, 190 cm lång, rätt frilla och 2 mille sparat och bjuder helrör och är generös nuförtiden? Är man kung i baren med 2 millar på kontot? En raggreplik kan ju vara man bjuder me dom till penthouse våning i Spanien och dricka Sangria och ska ta foton på dom för influencers magasin. I själva verket är jag bara en vanlig kontorsnisse som sparat mycket från lön under alla år men på klubben är man officielt businessman.
Har fjunisarna på 22 bast med studiemedel som jagar happy hour öl eller gängmedlemmarna som dealar koks med profit på 15 lax i veckan någon att sätta emot rent statusmässigt eller är man bara en patetisk snuskgubbe som blir utslängd på gatan?
Hur är stämningen i utelivet nuförtiden?
/Slemhög.
Du är inte kung någonstans med bara 2 millar.
Pinsamt att vara 40 år och slå runt på krogen!!!!
Vi som är 40+ och rika på riktigt går och äter en fin middag med familj och vänner.
Vilken framgång kan man ha med fräscha brudar runt 25 ifall man glider in på Spy bar, 40 bast med schyst outfit, rolex, 190 cm lång, rätt frilla och 2 mille sparat och bjuder helrör och är generös nuförtiden? Är man kung i baren med 2 millar på kontot? En raggreplik kan ju vara man bjuder me dom till penthouse våning i Spanien och dricka Sangria och ska ta foton på dom för influencers magasin.
Förstår ändå inte hur dina två miljoner på kontot ska göra att du får brudar. Att skaffa en rolex och ljuga ihop något om penthouse i spanien kan du göra utan att ha särskilt mycket pengar.
Eller ska du ta fram bank-appen, logga in med bank-id och VISA dem ditt saldo?
Förstår ändå inte hur dina två miljoner på kontot ska göra att du får brudar. Att skaffa en rolex och ljuga ihop något om penthouse i spanien kan du göra utan att ha särskilt mycket pengar.
Eller ska du ta fram bank-appen, logga in med bank-id och VISA dem ditt saldo?
Just precis, och på den tiden jag hängde ute mycket så fanns det verkligen ett gäng med charlataner. Du kan för övrigt köra med en Lurex också (rolexkopia för den som inte hört uttrycket förut). Nej, det vill nog mer till för att ge ett exklusivt intryck på innekrogarna, typ en våning på någon bättre adress, där man naturligtvis erbjuder efterfest/vickning/eftersläckare.
Fan, vad jag saknar det där livet egentligen när jag känner efter.
Just precis, och på den tiden jag hängde ute mycket så fanns det verkligen ett gäng med charlataner. Du kan för övrigt köra med en Lurex också (rolexkopia för den som inte hört uttrycket förut). Nej, det vill nog mer till för att ge ett exklusivt intryck på innekrogarna, typ en våning på någon bättre adress, där man naturligtvis erbjuder efterfest/vickning/eftersläckare.
Fan, vad jag saknar det där livet egentligen när jag känner efter.
Jag har en hyres 4a på Karlavägen nära Lärkstaden på G i lägenhetsbyte, 9800 i hyra med kungsbalkong, de blir fin partyvåning min nya inredning från Hallbergs lampfot, industriella taklampor, ullmattor, marmor bord och Eton kläder i italiensk bommull som glänser på Stureplan. Köpte Oscar Jacobsson blazer också för flera tusen, har aldrig spenderat såhär på liknande dyra kläder förut.
Det livet är nice, dröm livet, man vill leva så hela livet, ung och i flash, nu är jag inte så ung längre, även om jag ser yngre ut för min ålder och samma form som vid 28, men börjar uppnå flash som jag alltid velat ha och kunna festa med folk. Det är bara köra på, har träffat flera 23-åringar och 27-åriga snygga blondiner med j-lo röv på stureplan senaste månaden som var intresserade Var på fest hos en framgångsrik man äldre än mig som hade en partyvilla i ett attraktivt område med egen bar och massa folk i alla åldrar där. En snygg blondin på 27-29 år kanske kom fram med ett leende och tyckte jag skulle upp och dansa och parta loss ist för dricka öl varvid en snubbe blev avundsjuk och undrade vem jag var. Riktig inspiration. Första gången jag såg folk dra näsor på en fest.
Senast redigerad av slemhog 2025-10-02 kl. 19:57.
Vi som är 40+ och rika på riktigt går och äter en fin middag med familj och vänner.
2 miljoner är väldigt mycket pengar även i medelåldern och speciellt för unga 20-30 åringar som har ingenting eller 200 000 kr från pappsen om de är rika, räcker åratal till lyxkläder, dyr design heminredning, resor, sportbilar, drinkar åt drinkluder och resturang och utlandsresor och bjuda tjejer. Jag har ju hög inkomst utan behöva jobba nu också under anselig tid så är helt fri och kan resa runt hela världen också. Som att upptäcka livet igen fast med alla premium prylar i sin arsenal med glamorös touch.
Jag har en hyres 4a på Karlavägen nära Lärkstaden på G i lägenhetsbyte, 9800 i hyra med kungsbalkong, de blir fin partyvåning min nya inredning från Hallbergs lampfot, industriella taklamor, ullmattor och marmor möble och Eton kläder i italiensk bommul som glänser på stureplan.
Det livet är nice, dröm livet, man vill leva så hela livet, ung och i flash, nu är jag inte så ung längre, även om jag ser yngre ut för min ålder och samma form som vid 28, men börjar uppnå flash som jag alltid velat ha och kunna festa med folk. Det är bara köra på, har träffat flera 23-åringar och 27-åriga snygga blondiner med j-lo röv på stureplan senaste månaden som var intresserade
Vad byter du med då, får man vara så fräck så att man frågar det, knappast en 3a i Brandbergen va?
Nej, det är ju en bra adress, billig också. Och promenadavstånd till t.ex. Stureplan.
2 miljoner är väldigt mycket pengar även i medelåldern och speciellt för unga 20-30 åringar som har ingenting eller 200 000 kr från pappsen om de är rika, räcker åratal till lyxkläder, dyr design heminredning, resor, sportbilar, drinkar åt drinkluder och resturang och utlandsresor och bjuda tjejer. Jag har ju hög inkomst utan behöva jobba nu också under anselig tid så är helt fri och kan resa runt hela världen också. Som att upptäcka livet igen fast med alla premium prylar i sin arsenal med glamorös touch.
Hur ska 2 miljoner räcka till sportbilAR, resor, dyr design heminredning?
Det är förfan pinsamt att som 40-45 åring som slemhögen är att gå runt och försöka ragga på 20 åringar på kletiga barer. Vid den åldern ska män ha karaktär och självrespekt.
Och jag håller i övrigt med om att de som är förmögna på riktigt inte går runt med patetiska klockor och liknande.
Vi som är förmögna på riktigt går runt med fina klockor. Men inte patetiska klockor som hublot!!!!!!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!