Citat:
Ursprungligen postat av
FB007
Lite gyno är inte hela världen och något man får räkna med nästan någon gång ju längre man håller på. Knappast synbart för någon utomstående i stage 1, är bara personen själv som är medveten om den vilket iofs kan vara psykiskt påfrestande för många.
Härligt gällande BP. Jag själv måste ta två mediciner för att hålla det 120/80. Får inte förhöjt EVF på EQ, senaste mätningen var 43% vilket är sjukt lågt för eq+testo. Fick mig att ifrågasätta om det var äkta EQ men i och med mitt östrogen gick från 240 till <100 är det garanterat det. Säkert candersartan som håller nere EVF.
Lite update. Varit och tagit test på blodcentralen. Får svar om några veckor om jag blir godkänd eller inte. Men kändes som dem kollade snett på mig när dem såg hur mycket röda blodkroppar jag hade men jag spelade dum och frågade vad det betyder hehe. Men nått inom mig sa att dem fattade.
Har lite svårt att hitta bra Cruise dos. La mig först på 250 men kände mina nipples va känsliga och min nya lilla gyno är öm, sänkte då till 200 ish men d tar la 3 veckor från man sänkte till man märker nån skillnad?
Så jag tar AI ibland. Märker ibland att jag blir väldigt irriterad och frustrerad nästan så det kliar i kroppen, detta brukar för mig innebära högt östro. Men hur kan jag ha högt östro på 200 mg