2024-12-19, 08:57
Medlem
Min fru har en böjelse för att onanera i bilen när jag kör.
Framförallt när vi varit ute en helg och är på väg hem kan hon dra upp/ta av sig klänningen och lägga sig ner med sin satisfyer. Jag brukar då tända belysningen på hennes sida och köra om lastbilar sakta.
Lägger truckers märke till sånt?
Citera
2024-12-19, 09:03
Medlem
Sladdarens avatar
Kanske, ställ dig på nån högre nivå ovanför din bil och titta ner själv mot rutan och se om du kan se nåt du lagt i baksätet

Men onanerar man i en bil under färd så kanske man inte bryr sig så mycket om sånt
Lite krystat att tro att man ska veta vad som kommer på vägen man far fram på och vad de kan se
Citera
2024-12-19, 09:07
Avstängd
67arigGubbes avatar
En fråga, vill hon synas? Då är hon en hora ich önskar att andra män satte på na.

Undrar varför hon tar av en klänning helt annars?
Ja lastbilschaufförer ser in i bilar.
Citera
2024-12-19, 10:03
Medlem
Finns det böjelser för onani i bil under färd? Ja, truckers ser.
Citera
2024-12-19, 10:03
Medlem
MrB00ZEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Framförallt när vi varit ute en helg och är på väg hem kan hon dra upp/ta av sig klänningen och lägga sig ner med sin satisfyer. Jag brukar då tända belysningen på hennes sida och köra om lastbilar sakta.

Låter som att det är dags att lägga in din fru på psyket.
Citera
2024-12-19, 10:27
Medlem
Fartarallts avatar
Trucker??
Citera
2024-12-19, 11:44
Medlem
GertBennys avatar
Hon verkar ju ha bra smak på män med, med tanke på vilka vältränade, charmiga och världsvana hunkar många "truckers" är.
Citera
2024-12-19, 13:38
Medlem
Trakessons avatar
Jag kör lastbil (om det är det du menar med trucker) och jag har aldrig sett något sådant. Troligen beror det på att jag koncentrerar mig på körandet, vägen osv istället för att titta in i bilsr jag möter. Sådant är ganska ointressant i sammanhanget.

Sorry om jag gör dig besviken.
Citera
2024-12-19, 14:03
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking

Dom ser nog enbart taket och halva sätet på passagerarsidan
Dom sitter högre upp
Citera
2024-12-19, 15:53
Medlem
laddsteffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Fokusera på trafiken din jävla idiot. Ligger du jämte lastbilar i vänsterfil och är i vägen borde du ha stryk. Och din fula fru med.
Vi som inte lider av någon typ av psykisk störning kan faktiskt ha flera bollar i luften samtidigt. Det vill säga, vi kan fokusera på trafiken samtidigt som vi kåtar upp överviktiga lastbilschaufförer genom att låta frugan onanera i passagerarsätet.
Min fru har samma fetisch och det har hänt ett flertal gånger att lastbilschaufförer har noterat det hela, ibland har man fått en tumme upp och ibland ett fulfinger.
Vi brukar göra det åtminstone 3 gånger i veckan, då slickar vi vänsterfil i seg fart jämte både personbilar och lastbilar medans hon gnider skinkorna mot fönsterrutan alt. onanerar med dildo. Vi får ofta se reaktioner som sagt.
Citera
2024-12-19, 15:54
Medlem
laddsteffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Dom ser nog enbart taket och halva sätet på passagerarsidan
Dom sitter högre upp
Nej. Jag och min fru gör samma sak som TS. Min puma brukar trycka upp rumpan mot fönsterrutan och gnida den emot, och då har vi fått reaktioner från lastbilsförare ett flertal gånger.
Citera
2024-12-19, 20:55
Medlem
bithaxs avatar
Sex i bil är ju värdelöst.
Dåligt med plats. Går bara att köra en ställning. Alla kan se vad som pågår om man inte har tonade rutor.

Är ingen njutning direkt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in