Citat:
Ursprungligen postat av
VoiceofDestruction
Du fr grna lnka.
Det finns i dokumentren The Program som gr att streama p de flesta fulsidor eller att dra hem som torrent. Fr dock inte lnka till snt i trden.
https://www.imdb.com/title/tt33549764/
Citat:
Vilka r "vi"?
Vilken teori har du, om ngon?
Jag syftar precis som frgestllaren till oss som mnsklighet.
Ngon teori har jag nog inte, kan endast spekulera. Men fr att gra det enkelt s vet man ju inte att en bt r en bt frrn ngon har frklarat detta. Hur vet vi d att en farkost kommer frn en annan del av universum om vi aldrig tidigare har rkat p ett. Bara fr att det eventuellt br p en teknologi vi inte r vana vid hr p jorden, gr det ju inte "omnskligt". Det
kan ju i alla fall vara s att ett annat land kommit s lngt i sin tekniska utvecklig att man absolut inte vill att den kunskapen ska komma i andras hnder.
Citat:
Totalt intetsgande mening! Vad avses med "det", som inte har sttts p?
Om man dremot har sttt p ngot dylikt, s r det vl en helt annan sak?
Sjlvklart blir det en annan sak om det skulle vara s att man har kommit ver ett UFO frn en annan planet. Men idag vet vi fortfarande inte om de har gjort det, de r ju som bekant helt knpptysta vad det gller den infon. Vad det beror p kan man endast spekulera kring. r de tysta fr att de har kommit ver ett, eller r de tysta fr att de helt enkelt inte har det.
Om de sger att de inte har kommit ver ett s vljer ju mnga nd att tolka det som att de ljuger.
Skulle de ha kommit ver ett s r det en annan sak. D frstr jag att man vill mrka, men av vilken orsak vet jag inte. Kanske det beror p att man vill roffa t sig deras teknologi t sig sjlva i militrt syfte utan att andra ska krva rtten att f studera den?
Eller s vill man inte skapa panik bland vrldens befolkning, vilket jag tycker r konstigt. Knner du ngon som skulle flippa totalt om de fick veta att vi blir beskta av utomjordingar? Jag gr det d inte och jag frstr inte folk som skulle f panik av en sn hndelse, r de flesta mnniskor verkligen lagda t det hllet?
Citat:
Vem tnker i sdana banor d?
Det finns ett antal anvndare i trden som skriker utomjordingar hela tiden.