Citat:
Ursprungligen postat av
ProGBG
Nej, jag läser inte genom 9 sidor, varje gång jag ska svara på en trådstart. Jag ser en tråd och svarar på första inlägget.
Ibland händer det att jag skummar igenom men det är fruktansvärt tidslösande då dom flesta inlägg är skit.
Hade du ”skummat” 15-20 inlägg bak hade du haft svaret på din fråga där, och tråden hade sluppit bli längre pga din gissning (eller med dina egna ord, ett ”skitinlägg”).
Att bara läsa och besvara en trådstart (tex en trådstart som denna) förstår jag inte nyttan av.
Det väsentligaste, som GMs mo, brukar framkomma redan på dom första sidorna/första inläggen, att då ställa den frågan typ 80 inlägg in utan att innan kolla efter om det svaret kanske redan finns..?
Är väl detta sökfunktionen finns till för.
OnT;
Som många andra här förstår jag inte heller hur han kunnat fiffla med detta under hela åtta(!!) års tid utan att bli påkommen?
Och som straff får han en liten smäll på fingrarna och döms ”hårdare” än vad tex sexbrottslingar och gängkriminella gör.
Med den skillnaden att han också förlorar sin trovärdighet, sitt anseende och den inbillade höga status/livsstil han jobbat så hårt för att upprätthålla. Med andras pengar.