2024-12-21, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Du kan börja med att bevisa att det går in 2000 personer på 100kvm, genom en dörr. Sen kan du fortsätta med hur man får ut liken efter en gasning.

Jag ställde denna fråga för att komma vidare i diskussionen. Men inte end det klarar du!

Om du få dessa två funderingar besvarade med länkar som bevisar att det får plats 2000 människor på 100 kvm och även hur dom lyckades få ut dessa kroppar så tror du att förintelsen skett?
Citera
2024-12-21, 16:14
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av droppa
Dude, googla ej bilder av en som drog ut liken
. Han ritade mycket bra o grafiska bilder. Hans bok är faktiskt bra. Men du tror nog lika mycket påd en som jumanji.
Kul att du gillar serieteckningar. Några bevis lär knappast du kunna få fram, som blir hysterisk när du blir motbevisad.
Citera
2024-12-21, 16:23
Medlem
droppas avatar
Citat:
Kul att du gillar serieteckningar. Några bevis lär knappast du kunna få fram, som blir hysterisk när du blir motbevisad.
Så du säger att enda här som säger att du har rätt att tycka vad du vill, sen har förstahands vittnen är hysteriskt? Kunde inte brytt mig mer.
Kolla vad jag skriver och mina "bevis". Du har ej kunnat ta ner . Fattar du söker efter nåt.
Men tyvärr, som en som fått det berättat av en som var där kan du ej gå det.
Du har rätt till din åsikt
Citera
2024-12-21, 16:34
Medlem
Citat:
Fint, ta fram en giltigt vidimerat dokument som styrker förintelsen ur tyskarnas digra dokumentation.

Du har redan fått det serverat och skedmatats med sådana dokument i åratal, i alla trådar du deltagit i denna forumdel, även i denna tråd.

Se t ex detta https://holocaustcontroversies.blogs...nation-of.html
Nu kommer du såklart att gny som ett barn att det är en blogg, men oavsett hur eller var det dokumentert visas så ändras inte dokumentets innehåll och innebörd.
Du själv länkar ju till bloggar…

Faktum är att du och alla andra förintelseförnekare har motbevisats och avslöjats att avsiktligt ljuga i varenda diskussion ni är med i.

Jag kan ta några exempel på det där du ljugit i denna tråd.
Nej, judarna tvingades in i ghetton med miserabla sanitära förhållanden och svält etc etc, av naziregimen.

Nej, det var inte judarna som själva frivilligt valde att bära Davidsstjärnan på kläderna, de blev brutalt tvingade av naziregimen.

Det som är ren lyteskomik är att du och andra förnekare tror ni har mandat att bestämma vad som ska vara bevis eller inte och för vad, men det har ni aldrig haft. Utan det är den seriösa historieforskningens sak, du vet de där som följer normal vetenskaplig metodik, alltså samlar info och granskar detta mot våra dra och andra källor och info, och sen kan avfärda eller styrka teser, och slutligen har man landat i den vetenskapliga teorin om förintelsen.

Men det är bara på sådana här forum ni kan spela pajaser och tro ni har vunnit argumentationer genom att kategoriskt påstå att allt som pekar mot förnekarnas irrläror skulle vara bluff och förfalskat eller sprunget ur tortyr, fast ni aldrig kan bevisa att så är fallet.
Citera
2024-12-21, 16:44
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-Mac.
Nej jag förstår ju det men då kan man heller inte påstå att 6 miljoner människor dödats i förintelsen endast med hjälp av filmer som argument, utan då måste man addera bevis för sitt påstående.

Bevisen är att människorna är väck. Det finns inga bevis på att 50 miljoner människor dog i kriget mer än att de är borta. Det räcker för mig.
Citera
2024-12-21, 16:48
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Du vet alltså ingenting och springer iväg med svansen mellan benen och byxorna neddragna:

The character of ghettos has varied through times. The term was used for an area known as the Jewish quarter, which meant the area of a city traditionally inhabited by Jews in the diaspora. Jewish quarters, like the Jewish ghettos in Europe, were often the outgrowths of segregated ghettos instituted by the surrounding authorities. A Yiddish term for a Jewish quarter or neighborhood is Di yidishe gas (Yiddish: די ייִדישע גאַס), or 'The Jewish street'. Many European and Middle Eastern cities once had a historical Jewish quarter.

Så ett judiskt ghetto är ett bevis på att det bodde judar där.

Judarna tvingades in i ghetton, de vräktes från sina bostäder och omlokaliserades till inhängnade och bevakade områden och de behövde passera kontroller för att komma ut och in.
Och det gjordes på frivillig basis? Visst,eller hur.

Jag pallar inte med din sinnesslöa argumentation längre. Skriv vad fan du vill, jag kommer inte att svara.
Det är prata med en femåring för fan.
Citera
2024-12-21, 16:48
Medlem
Citat:
Om det är bevisat tycker jag du ska ta fram det vetenskapliga beviset det råder konsensus om. En fungerande gaskammare tex eller ett gasat lik.

På vilket sätt skulle inte gaskamrarna i nazisternas läger kunnat fungera…?
Att gaskammare sprängts sönder är inget bevis för att de inte fungerade innan de sprängdes.

För att gasa ihjäl folk i ett slutet utrymme behövs inte en massa avancerad teknik. Det där folk av gas i princip var dag någonstans i världen, utan att en vara direkt instängda.

Men ni förnekare är ju så jubelkorkade att nu gnyr om att ”skorstenen sitter inte ihop med byggnaden”, eller påstår att den byggts efter kriget. Och blir blir avslöjade som de oärliga förnekare ni är och folk garvar åt er.
Citera
2024-12-21, 16:51
Medlem
Vinnaren i krig får alltid skriva historien...
Citera
2024-12-21, 17:10
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Du har redan fått det serverat och skedmatats med sådana dokument i åratal, i alla trådar du deltagit i denna forumdel, även i denna tråd.

Se t ex detta https://holocaustcontroversies.blogs...nation-of.html
Nu kommer du såklart att gny som ett barn att det är en blogg, men oavsett hur eller var det dokumentert visas så ändras inte dokumentets innehåll och innebörd.
Du själv länkar ju till bloggar…

Faktum är att du och alla andra förintelseförnekare har motbevisats och avslöjats att avsiktligt ljuga i varenda diskussion ni är med i.

Jag kan ta några exempel på det där du ljugit i denna tråd.
Nej, judarna tvingades in i ghetton med miserabla sanitära förhållanden och svält etc etc, av naziregimen.

Nej, det var inte judarna som själva frivilligt valde att bära Davidsstjärnan på kläderna, de blev brutalt tvingade av naziregimen.

Det som är ren lyteskomik är att du och andra förnekare tror ni har mandat att bestämma vad som ska vara bevis eller inte och för vad, men det har ni aldrig haft. Utan det är den seriösa historieforskningens sak, du vet de där som följer normal vetenskaplig metodik, alltså samlar info och granskar detta mot våra dra och andra källor och info, och sen kan avfärda eller styrka teser, och slutligen har man landat i den vetenskapliga teorin om förintelsen.

Men det är bara på sådana här forum ni kan spela pajaser och tro ni har vunnit argumentationer genom att kategoriskt påstå att allt som pekar mot förnekarnas irrläror skulle vara bluff och förfalskat eller sprunget ur tortyr, fast ni aldrig kan bevisa att så är fallet.
Du kan skriva hur många textväggar som helst. Det ändrar inte faktumet att du saknar en skriftlig order och bara fortsätter ljuga.
Citera
2024-12-21, 17:18
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Judarna tvingades in i ghetton, de vräktes från sina bostäder och omlokaliserades till inhängnade och bevakade områden och de behövde passera kontroller för att komma ut och in.
Och det gjordes på frivillig basis? Visst,eller hur.

Jag pallar inte med din sinnesslöa argumentation längre. Skriv vad fan du vill, jag kommer inte att svara.
Det är prata med en femåring för fan.
Du verkar inte kunna avhålla dig ifrån att svara så det börjar bli passé med trötta och uppgivna bekräftelser som aldrig infrias.

Är judar bodde i ghetton beror främst på att ingen stod ut med dem och de stod inte ut bland oss "kreatur". Lika barn leka bäst och det går ända tbx till medeltiden med ghetton.

Än idag kan du inte promenera in i en synagoga utan att visa vad du har där att göra. Så Kapos är inget nytt påfund heller. Såg att vi nyligen släppt in sex judar att bevaka synagogan. Helt utan erforderlig behörighet, fullt beväpnade. History repeats itself.
Citera
2024-12-21, 17:20
Medlem
Citat:
Du kan skriva hur många textväggar som helst. Det ändrar inte faktumet att du saknar en skriftlig order och bara fortsätter ljuga.

Så där fegar du och börjar flytta målstolparna….
Citera
2024-12-21, 17:23
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
På vilket sätt skulle inte gaskamrarna i nazisternas läger kunnat fungera…?
Att gaskammare sprängts sönder är inget bevis för att de inte fungerade innan de sprängdes.

För att gasa ihjäl folk i ett slutet utrymme behövs inte en massa avancerad teknik. Det där folk av gas i princip var dag någonstans i världen, utan att en vara direkt instängda.

Men ni förnekare är ju så jubelkorkade att nu gnyr om att ”skorstenen sitter inte ihop med byggnaden”, eller påstår att den byggts efter kriget. Och blir blir avslöjade som de oärliga förnekare ni är och folk garvar åt er.
Det mesta i pervers förintelseväg tycks ha byggts upp efter kriget. Saknar fortfarande Eichmanns ryska ubåtsdiesel, vet du vart den tog vägen? Finns den på USHMM's museum med den fejkade skyddsrumsdörren? Sett någon blodgejser på sistone? Lärt dig hur biomal är sammansatt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in