2024-12-17, 18:57
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenfiskare
en del vill väl mena att anledningen till att ett gäng människor gått ihop och kommit överens om att hela världen ska erkänna en viss plutt på världskartan som det eller ena lands-namnet, som ett bevis på en eller fler profetiors uppfyllelse.

men vissa av oss kräver lite mer än så, och då får vi gå djupare. kanske rör sig om något andligt ändå?
Förmodligen måste man inta någon drog eller födas med syrebrist i hjärnan för att få det att gå ihop. Men nu rör frågeställningen vilket enda bevis som du anser att förintelsen vilar på. Så vi kan lämna det spirituella och rikta in oss på den reella verkligheten med fysiska bevis. Ett enda bevis räcker. Var har du din gasade jude?
Citera
2024-12-17, 19:07
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Det finns massor av filmer från lägren. Jag har sett en hel del. Döda människor i enorma högar där caterpillars skuffar ner dem i massgravar.

Skriv nu bara inte att det är trickfilm för då idiotförklarar du dig själv.
Och vad bevisar det? Förutom att folk dog.

Titta på filmen av "befrielsen av Auschwitz":

https://www.youtube.com/watch?v=9vjwiKQo5Ko

Säg till när du ser en gaskammare.
Citera
2024-12-17, 19:08
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Nu är förintelsen en lagstadgad sanning som är straffbar att ifrågasätta, förringa eller förneka. Forumet har åtskilliga trådar som behandlar ämnet ingående. Den skrala tillgången på bevis har nu ersatts med lag. Du blir mao en brottsling om du inte anammar förintelsen.

Så min fråga till dig är vilket bevis anser du vara avgörande för att förintelsen skett? Observera bevis i singularis. Naturligtvis ska du kunna styrka ditt bevis med en objektiv källa, även om förintelsen nu är sann enligt lag.
Mina bevis kom 1978 , då min farsa var upprörd för att han just läst om vad tv serien förintelsen baserades på.
Citera
2024-12-17, 19:09
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Mina bevis kom 1978 , då min farsa var upprörd för att han just läst om vad tv serien förintelsen baserades på.
Och vad baserades tv-serien på...
Citera
2024-12-17, 19:11
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Det finns massor av filmer från lägren. Jag har sett en hel del. Döda människor i enorma högar där caterpillars skuffar ner dem i massgravar.

Skriv nu bara inte att det är trickfilm för då idiotförklarar du dig själv.
Bilderna med caterpillars är från Bergen Belsen efter kriget, de som skyfflar är britter och offren är offer för tyfus:

"Typhus epidemics killed inmates in the Nazi concentration camps and death camps such as Auschwitz, Dachau, Theresienstadt, and Bergen-Belsen.[13] Footage shot at Bergen-Belsen concentration camp shows the mass graves for typhus victims."
https://en.wikipedia.org/wiki/Epidemic_typhus

"Overcrowding, lack of food, and poor sanitary conditions caused outbreaks of typhus, tuberculosis, typhoid fever, and dysentery; leading to the deaths of more than 35,000 people in the first few months of 1945, shortly before and after the liberation."
https://en.wikipedia.org/wiki/Bergen...entration_camp

Det hade alltså inget att göra med gaskammare eller gasduschar såsom förintelseberättelsen gör gällande.
Citera
2024-12-17, 19:12
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Nu är inte israels existens ett bevis för förintelsen, snarare det motsatta.

Nej det var efter förintelsen judarna fick en egen stat med hjälp av USA .
Citera
2024-12-17, 19:14
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Och vad baserades tv-serien på...
Vet inte du det?
Då måste du se det tv programmet.
😡
Citera
2024-12-17, 19:15
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Nej det var efter förintelsen judarna fick en egen stat med hjälp av USA .
Och vad skulle de med en egen stat till när de var förintade? Har du något bevis för förintelsen eller vad syftar det här till?
Citera
2024-12-17, 19:21
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Och vad skulle de med en egen stat till när de var förintade? Har du något bevis för förintelsen eller vad syftar det här till?

Alla dog inte ditt dumhuvud. Finns fortfarande folk i livet som överlevde förintelsen .
Citera
2024-12-17, 19:23
Medlem
droppas avatar
Citat:
Jag har sett fiction serien, men tråden vill ha ditt bevis för att förintelsen skett. Inte en dubiös judeproducerad fabulerande sleazeversion av nazi-tyskland.

Mycket nära anhörig(tysk) som jobbade inom tyska röda korset när engelsk männen befriade bergen belsen.
Första hands vittnesmål av vad dom mötes av och hur det såg ut. Av en tysk medborgare som sagt. Anser att det vittnesmålet står rätt högt i kurs, eller?
Varit med nere och sett minnesmärke och fått det berättat på plats med av sagda person
Citera
2024-12-17, 19:24
Avstängd
CalzoneItalias avatar
IS och Al qaida och alla muslimska terrororganisationer hade aldrig existerat om inte förintelsen ägt rum . För då hade inte Israel funnits.
Citera
2024-12-17, 19:24
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Alla dog inte ditt dumhuvud. Finns fortfarande folk i livet som överlevde förintelsen .
Ja de var tydligen fler efter förintelsen än före, enligt Röda Korset. Man återigen vad är ditt enda bevis för förintelsen. Kan du inte svara på det så hör du inte hemma i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in