2024-12-15, 18:14
Medlem
Antar att det här inlägget är både frågor och kanske även en liten varning till andra...

Iallafall. Hoppade nu under Black Week på Tele2-erbjudandet om ny mobiltelefon och en TV på "köpet".

Det var först efter köpet jag såg att TV:n skulle komma i efterhand, genom att man skickat in bild på inköpskvitto till ett annat företag (Enginio/Modino) och sen får man vänta. Själv gjorde jag allt det här den 15:e november, dvs när jag erhöll mobiltelefonen. Men TV:n verkar dröja, idag den 15 december har jag ännu inte fått den.

Det luktar ju falsk marknadsföring lång väg?

Fler som hoppade på nåt erbjudande från Tele2 under Black Week?

Om ja, har du fått din produkt än?
Citera
2025-04-16, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekoppen
Antar att det här inlägget är både frågor och kanske även en liten varning till andra...

Iallafall. Hoppade nu under Black Week på Tele2-erbjudandet om ny mobiltelefon och en TV på "köpet".

Det var först efter köpet jag såg att TV:n skulle komma i efterhand, genom att man skickat in bild på inköpskvitto till ett annat företag (Enginio/Modino) och sen får man vänta. Själv gjorde jag allt det här den 15:e november, dvs när jag erhöll mobiltelefonen. Men TV:n verkar dröja, idag den 15 december har jag ännu inte fått den.

Det luktar ju falsk marknadsföring lång väg?

Fler som hoppade på nåt erbjudande från Tele2 under Black Week?

Om ja, har du fått din produkt än?
fick du tv?
Citera
2025-04-16, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIgiganten
fick du tv?

Ja, jag fick den till slut även om väntetiden gjorde att man tvivlade in i det sista.

Mvh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in