Citat:

Ursprungligen postat av 
Mabey

Lyckas man inte alltid smita undan? Han har gjort många fula saker under sina år och fortsätter, förvånad att det lyckats gå såhär långt. Men på något sätt har han nog fått tag i andra som löser även detta åt honom.
Åh fan det visste jag inte. Men är som sagt inte förvånad! 
Har någon domen? Har inte lagt tid att hitta förundersökningen

Intressant tråd läsning, själv tränade jag där i ett år och slutade nyligen i början av årsskiftet tillsammans med andra jag känner, där en står mig nära som har tränat där väldigt länge som också känner ägaren i många år och har tappat all respekt för honom och klubben, samt individer jag kom överens med som också fick nog och gick vidare. Träffade också f.d. medlemmar i andra miljöer/klubbar som delade i stort sätt samma negativa åsikter om den klubben när jag provtränade. 

Bedrövligare ställe får man leta efter, bokstavligen den sämsta miljön jag har upplevt och tränat i, såg dussintals röda flaggor med den skit klubben redan vid ett tidigt skede vilket inkluderar ägaren, samt att jag också har hört fula historier om honom. Kan nästan skriva en c uppsats om röda flaggorna jag upptäckte där. 
Till nya potentiella medlemmar som läser här inne och funderar på att börja där säger jag bara, håll er borta, tro inte heller på recensionerna som ni läser då de allra flesta som lämnade positiva recensioner har fått incitament (förmåner), och de som inte har fått det lämnade efter 3 veckors träning. Finns gott om bättre och mer kvalitativa träningsmiljöer och konkurrenter som faktiskt är värt pengarna.