2024-12-13, 04:09
Medlem
Charline73s avatar
Jag har fått höra att gymmet har lagt ner, någon som vet? Brorsan trodde ägaren sitter inlåst.
Citera
2024-12-13, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charline73
Jag har fått höra att gymmet har lagt ner, någon som vet? Brorsan trodde ägaren sitter inlåst.

Mer eller mindre, tränaren slutade/försvann och alla spriddes vind för våg till andra ställen. Hände i somras/tidig höst
Citera
2024-12-13, 10:08
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Mer eller mindre, tränaren slutade/försvann och alla spriddes vind för våg till andra ställen. Hände i somras/tidig höst

Jo men är det stängt?
Citera
2024-12-13, 11:29
Medlem
Intressant. Jag tränade där länge och var bra koll på de flesta men hade ingen aning.
Citera
2024-12-13, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jo men är det stängt?

Tror det är öppet ännu men med rejält reducerad skara deltagare
Citera
2024-12-14, 23:07
Medlem
Charline73s avatar
Han är åtalad till flera grova bokföringsbrott, skattebrott mm. Fick se förundersökningsprotokollet.. Är en ideell förening så det blir nog några år inlåst.
Citera
2025-02-25, 11:48
Citat:
Han är åtalad till flera grova bokföringsbrott, skattebrott mm. Fick se förundersökningsprotokollet.. Är en ideell förening så det blir nog några år inlåst.

Jag är inte förvånad alls. Ägaren letar efter andra som kan betala hyran, så han kan tjäna mer pengar medan alla jobbar gratis för honom. Större mytoman är svårt att hitta. Tråkigt att dem som hjälper till inte förstå det medan de köra slut på sig själva.
Citera
2025-03-13, 04:56
Medlem
Charline73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mabey
Jag är inte förvånad alls. Ägaren letar efter andra som kan betala hyran, så han kan tjäna mer pengar medan alla jobbar gratis för honom. Större mytoman är svårt att hitta. Tråkigt att dem som hjälper till inte förstå det medan de köra slut på sig själva.
Tillslut kommer det fram. Domen kommer 13/3. Han kan väl inte komma undan detta.
Han har blivit av med vårdnaden om sina barn som han har psykiskt misshandlat.
Citera
2025-03-13, 19:31
Citat:
Tillslut kommer det fram. Domen kommer 13/3. Han kan väl inte komma undan detta.
Han har blivit av med vårdnaden om sina barn som han har psykiskt misshandlat.

Lyckas man inte alltid smita undan? Han har gjort många fula saker under sina år och fortsätter, förvånad att det lyckats gå såhär långt. Men på något sätt har han nog fått tag i andra som löser även detta åt honom.

Åh fan det visste jag inte. Men är som sagt inte förvånad!

Har någon domen? Har inte lagt tid att hitta förundersökningen
Citera
2025-05-17, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mabey
Lyckas man inte alltid smita undan? Han har gjort många fula saker under sina år och fortsätter, förvånad att det lyckats gå såhär långt. Men på något sätt har han nog fått tag i andra som löser även detta åt honom.

Åh fan det visste jag inte. Men är som sagt inte förvånad!

Har någon domen? Har inte lagt tid att hitta förundersökningen

Intressant tråd läsning, själv tränade jag där i ett år och slutade nyligen i början av årsskiftet tillsammans med andra jag känner, där en står mig nära som har tränat där väldigt länge som också känner ägaren i många år och har tappat all respekt för honom och klubben, samt individer jag kom överens med som också fick nog och gick vidare. Träffade också f.d. medlemmar i andra miljöer/klubbar som delade i stort sätt samma negativa åsikter om den klubben när jag provtränade.

Bedrövligare ställe får man leta efter, bokstavligen den sämsta miljön jag har upplevt och tränat i, såg dussintals röda flaggor med den skit klubben redan vid ett tidigt skede vilket inkluderar ägaren, samt att jag också har hört fula historier om honom. Kan nästan skriva en c uppsats om röda flaggorna jag upptäckte där.

Till nya potentiella medlemmar som läser här inne och funderar på att börja där säger jag bara, håll er borta, tro inte heller på recensionerna som ni läser då de allra flesta som lämnade positiva recensioner har fått incitament (förmåner), och de som inte har fått det lämnade efter 3 veckors träning. Finns gott om bättre och mer kvalitativa träningsmiljöer och konkurrenter som faktiskt är värt pengarna.
Senast redigerad av TGO1 2025-05-17 kl. 01:02.
Citera
2025-10-21, 21:20
Medlem
Hej
Pratar vi om M*rtin nu? Han verkar trevlig och ingen ond kille?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in