• 1
  • 2
2024-12-11, 14:35
Medlem
Jag har blivit bestulen på en mycket stor summa pengar av en jävla missbrukare som befinner sig i min lägenhet mot min vilja! Han har stulit en mycket stor summa pengar av mig! Jag försöker slänga ut smutset ur min lägenhet, men han vägrar lämna min lägenhet!!!!!! Hjälp mig få ut honom ur min lägenhet! Han sitter ner och vägrar lämna lägenheten!

Han försökte knuffa mig bakåt. Det var väldigt nära att jag ramlade bakåt mot en sängkant. Det var ren tur att jag inte ramlade och slog i huvudet.
2024-12-11, 14:38
Medlem
AppleIntelligences avatar
Ring polisen.
2024-12-11, 14:38
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Ni borde lugna ner er lite grann. Våld och svordomar löser inget, ni borde kommunicera som vuxna människor.
2024-12-11, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 29525
Jag har blivit bestulen på en mycket stor summa pengar av en jävla missbrukare som befinner sig i min lägenhet mot min vilja! Han har stulit en mycket stor summa pengar av mig! Jag försöker slänga ut smutset ur min lägenhet, men han vägrar lämna min lägenhet!!!!!! Hjälp mig få ut honom ur min lägenhet! Han sitter ner och vägrar lämna lägenheten!

Han försökte knuffa mig bakåt. Det var väldigt nära att jag ramlade bakåt mot en sängkant. Det var ren tur att jag inte ramlade och slog i huvudet.

Testat det gamla beprövade knepet att ringa polisen?
2024-12-11, 14:42
Medlem
Ring polisen och sluta umgås med pundare
2024-12-11, 14:42
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Ring polisen och anmäl hemfridsbrott.
2024-12-11, 14:43
Avstängd
olasvenssons avatar
Ring 90 000, 112 eller 114 14.
2024-12-11, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AppleIntelligence
Ring polisen.

Ja, men vill helst få ut honom på egen hand. Jag kommer att polisanmäla honom när han är ute ur lägenheten. Han har stulit väldigt mycket pengar av mig och han hotar mig hela tiden. Även misshandlat mig både fysiskt och psykiskt. Han är en jävla missbrukare. Missbrukare snor allt dom kommer åt. Missbrukare är största bottenskrap till människor. Jag vill inte ha missbrukare i närheten av mig.
2024-12-11, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
Ring polisen och sluta umgås med pundare

Jag umgås inte med pundare. Pundare är det absolut mest förkastliga och värsta jag vet. Pundarjäveln befinner sig i min lägenhet genom hot och fysiskt våld och han vägrar lämna lägenheten. Jag vill inte ha någon jävla pundare i närheten av mig. Jag förkastar pundare. Han har desstutom stulit en stor summa pengar av mig.
2024-12-11, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Ring polisen och anmäl hemfridsbrott.

Och misshandel, hot och grov stöld för att nämna några exempel. Jag måste få ut pundaren från min lägenhet senast idag.
2024-12-11, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xXEmMEXx
Ni borde lugna ner er lite grann. Våld och svordomar löser inget, ni borde kommunicera som vuxna människor.

Din dumme fan, det är ju han som misshandalae mig. Jag är en kvinna dessutom! Han är en hemlös pundare och kvinnomisshanadlare! Gillar du att försvåra sådana bottenskrap?
2024-12-11, 14:50
Medlem
Citat:
Jag umgås inte med pundare. Pundare är det absolut mest förkastliga och värsta jag vet. Pundarjäveln befinner sig i min lägenhet genom hot och fysiskt våld och han vägrar lämna lägenheten. Jag vill inte ha någon jävla pundare i närheten av mig. Jag förkastar pundare. Han har desstutom stulit en stor summa pengar av mig.
Då är mitt andra tips att öppna inte när okända män ringer/knackar på porten
Är polisen på väg?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in