Citat:
Ursprungligen postat av
Tissetiss
Jag tänker 20 år ung och väldigt naiv. Hon kanske inte varit med förr? Tyckte det lät kul med en kändisfest?
Det låter som förtäckt prostitution i lite"finare inramning" vad jag tror. Betalade han 300' för denna "fest"? Jag tror att arrangören tänker att om någon tjej går vidare med gästen så är det okej för dem. Hon gör det i så fall frivilligt för det har inte skett någon betalning direkt mellan gästen och tjejen (även om tjejen fått lön för att vara där av arrangören) . Arrangören tjänar pengar på att locka hit rika personer som festar med unga inbjudna tjejer. Det som händer får hända helt enkelt. Luckurativ verksamhet antagligen.
"Fattiga" kvinnor har sin ställning i värdekedjan på Stureplan. Snygga sådana används främst för en sak.
Nä. håll era döttrar från smutsen och cynismen på Stureplan. Om du inte är född in i rikare kretsar så blir du prostituerad om du söker dig till män med pengar..
Hade den här tjejen gått vidare i rättsprocessen hade hon tyvärr blivit jagad av pressen, media och sociala media. Hon är ung och det hade kunnat sluta som Lewinsky.
Mbappe å andra sidan kan på sitt sätt vara utsatt under sina livsomständighetet. Han är också ganska ung, påpassad, känd och kanske ensam. Har kanske ingen omgivning som behandlat honom normalt. Han har en del att lära och behöver äkta relationer omkring sig.
Man vet fan inte. Men man vet att Kylian har en konflikt med PSG vem vet om hon användes som bricka i ett spel för att försöka förstöra hans karriär?
"Enligt Expressens uppgifter var det Nordi Mukiele som i och med sina kontakter i Stockholms nattliv initierade resan till Sverige. Fotbollsduon reste tillsammans med en personlig assistent och en livvakt till Mbappé."
Nordi är ägd av PSG själv detta var antagligen en del av jobbet för att sänka hans karriär så som Kylian lämnade PSG. En teori.