När jag frågat så har jag i alla relationer fått tillsvars att antingen ingen onani eller fantasi om mig.... 😁 Ingen man som hon sett på stan, bekant eller ja etc.....
Det är upphetsande med kvinnor som bejakar sin sexualitet och kan vara öppen om det i relation.
Ja, finns det något bättre än leva poly eller öppet med tillit till kärleken och samtidigt frihet till sina egna lustar. 😎
Aomen, 95% vill ha top 5% alpha och top 5% alpha vill ha poly, 95% män blir utanför, eller nöja sig med en ensamstående mamma, om man inte haft tur och gifta sig i ung ålder, förjäwla bra.
Jag har dålig fantasi så brukar titta på dickpics från min sambo eller så tittar jag på någon random porr.
Jag kan inte minnas att jag fantiserat om någon annan jag känner sådär.
Jag vill inte vara cynisk, men jag tror Flashback är ett dåligt forum för TS funderingar. 90 procent av svaren ifrån "kvinnor" här är antagligen män som tänder på att fantisera ihop vad kvinnor fantiserar om eller Incels som skriver något för att smutskasta tjejer. Typ "Jag tänder bara på att bli påsatt av 100 män varje helg för jag är en hora - som alla kvinnor är".
Att bli våldtagen av en miljonär är en vanlig kvinnlig fantasi dock, inte hört talas om Fifty Shades of Grey (best seller)? Så jag antar det är det de fantiserar om när de har vanligt samlag med sin man.
Nu är ju jag gubbe, men av vad jag kan komma ihåg så var det i alla fall en kärring som berättade för mig vad hon bl.a. kunde tänka på när hon skulle göra det skönt för sig själv, och det var när någon ung oerfaren flicka (absolut inte barn var hon noga med att kommentera) blev påsatta av någon välutrustad karl. Är väl ungefär vad snubbar också fantiserar om?
Nej, vad som gömmer sig där i skallen på kärringar kan nog vara både det ena och det andra, och många skulle nog aldrig få för sig att berätta vad de fantiserar om, för då skulle förmodligen bilden av den ordentliga kvinnan falla?
Senast redigerad av halaltarzan 2024-12-11 kl. 08:56.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!